Profeetta Charlie Shampin 27.8.2019 saama sanoma uskoville
Minä säädän ja julistan, että juuri niin kuin Elia saavutti ja juoksi Ahabin vaunujen ohi Jumalan käden antamalla kiihtyvällä nopeudella, niin juuri samalla tavalla te juoksette kaiken sen ohi, mikä on lähetetty tuhoamaan teidän elämäänne.
Se mitä Herra tulee tekemään teidän elämässänne, on selvää ja kiistämätöntä. Teistä sanotaan: ”Mitä näille uskoville on tapahtunut, voi olla vain Kaikkivaltiaan Jumalan käsi.” Sillä Jumalan käsi on yliluonnollisen nopean kiihtyvyyden käsi.
Minä säädän ja julistan, että tästä päivästä lähtien te ette enää vaella luonnollisen nopeuden mukaan, vaan juoksette yliluonnollisessa Jumalan voimassa. Minä puhun Jumalan miehenä ja sanon, että teidän liiketoimenne, perheenne, talousasianne ja kohtalonne eivät enää mene eteenpäin tavallisen nopeuden mukaan. Te liikutte tulevina aikoina asioista toisiin yliluonnollisen helposti.
Kuulin Herran sanovan: “Kerro minun kansalleni, että vähimmästä tulee tuhat ja pienimmästä tulee mahtava kansa, sillä minä olen Herra ja minä teen sen aikanaan nopeasti. Kerro minun kansalleni, että he tarkkailevat merkkejä. Huomatkaa, miten maapallon suuret mannerlaatat liikkuvat, kun minä siirrän oman Ruumiini Hengen tuoreeseen virtaan. Nähkää myös tulivuoren purkaus tänä aikana merkkinä siitä, että Herran tuli vapautetaan maan päälle. Silla minun puhdistava tuleni vuotaa Jumalan vuorelta eikä sitä voi pysähdyttää.”
”Minä tuon esiin piilossa olleet pyhäni, minulle antautuneet ja Hengessä voidellut lapseni. He tulevat ulos piilopaikoistaan kuin kotkan pesästä. Minä löysin heidät erämaasta, kun näin heidät karussa autiomaassa. Minä otin heidät suojaani ja hoitooni varjellen heitä kuin silmäterääni. Niin kuin kotka kiihottaa pesuettaan lentoon ja liitelee poikastensa suojana, niin minä levitin siipeni, otin heidät ja kannoin heitä korkealla ilmassa.”
“Minä yksin johdatin heitä eikä heidän kanssaan ollut ketään vierasta jumalaa. Minä kuljetin heitä maan kukkuloiden yli ja ruokin heitä pellon antimilla. Minä olen ravinnut heitä hunajalla kalliosta ja öljyllä kovasta kivestä. He tulevat esiin puhtaina astioina, joita minä käytän järisyttämään maata taivaallisilla säädöksillä ja julistuksilla.”
"Minun neuvostoni on kokoontunut. Minun määräykseni on ilmaistu niille, jotka ovat kuulleet. Älkää luottako hevosiin eikä sotavaunuihin, vaan kiinnittäkää katseenne ja luottakaa minuun, silla minä tulen toimimaan voimallisella tavalla. Voimakas tuuli on tulossa teitä kohti. Vaikka kansat pauhaavat ja puhuvat turhia, minun Sanani on totuus eikä petä teitä. Älkää kuunnelko niitä, jotka sanovat, ettei se koskaan tule tapahtumaan, vaan tulkaa pöytääni polvillanne juhlimaan ja elämään vapaudessa. Sillä jos minun kansani, joka on otettu minun nimiini, nöyrtyy, ja he rukoilevat ja etsivät minun kasvojani ja palaavat pahoilta teiltänsä, niin minä kuulen taivaasta ja annan anteeksi heidän syntinsä ja teen heidän maansa jälleen terveeksi.”
Profeetta Charlie Shampin 27.8.2019 saama sanoma uskoville
1
74
Vastaukset
- Anonyymi
Profetiat pitää koetella Raamatun sanalla.Missä on Jeesus.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846