Olen saanut asoasunnon uudiskohteesta. Kauppakirja on allekirjoitettu noin vuosi sitten, ja tuolloin varallisuus tarkistettu. En ole vielä muuttanut asuntoon. Olen mahdollisesti saamassa tuota ennen perintöä -pitääkö minun vielä tehdä uusi selvitys? Vai riittääkö tuo tilanteeni kaupantekohetkellä?
varallisuuden tarkastaminen uudelleen?
5
159
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse tehdä uutta selvitystä. Ei myöskään silloin jos jonain päivänä haluat muuttaa ostamastasi asoasunnosta toiseen.
- Anonyymi
Minulta on vaadittu viimeisin verotuspäätös joka kerta, kun asuntoa vaihtanut.
- Anonyymi
Hei, ei tarvitse tehdä. Se on se ostohetken tilanne. Ja jatkossa jos vaihdat toiseen asoon niin varallisuusselvitystä tarvitse siinä vaiheessa. Tai ainakaan se ei vaikuta enää sitten.
- Anonyymi
Onko se vielä niin että 55 vuoden jälkeen omaisuus ei vaikuta? Eli voi myydä oman asunnon ja muuttaa vanhoilla päivillään hasoon, vanha numero on. Eihän se numero vanhene?
- Anonyymi
Juuri näin.
Tosin numero saattaa lakiuudistuksen yhteydessä vanheta. Kannattaa siis pitää kiirettä ja käyttää vanha numero pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106