Kotimaista tuotantoa, mutta mites laatu?
Onko kokemuksia puolesta/vastaan?
Tekno trailer
7
267
Vastaukset
- Anonyymi
Yhden kauden vasta ollu käytössä 750 ECO malli, joten vaikea sanoa mitään laadusta, asialliselta on vaikuttanut, ei mitään ongelmaa. Aika näyttää miten kestää...
- Anonyymi
Arveluttaa tuo, että kaikki liitokset on pulteilla. Joutuukohan niitä kiristelemään jatkuvasti ettei kärry nitise ja kolise
- Anonyymi
Vetoaisa pulttiliitoksilla oli yksi kriteeri kun traileria hankin. Miksi pulttiliitos olisi hitsisaumaa heikompi? Ainakin se on helpommin korjattavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetoaisa pulttiliitoksilla oli yksi kriteeri kun traileria hankin. Miksi pulttiliitos olisi hitsisaumaa heikompi? Ainakin se on helpommin korjattavissa.
Ei se heikompi ole, mutta löystyykö liitokset käytössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se heikompi ole, mutta löystyykö liitokset käytössä?
Montako pulttia ja mutteria on auton alustasta jäänyt tien varteen? Hyvin on minulla pysynyt kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako pulttia ja mutteria on auton alustasta jäänyt tien varteen? Hyvin on minulla pysynyt kiinni.
Vanhat opelit kilisee ja kolisee vaikka kuinka löystyneiden osien takia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat opelit kilisee ja kolisee vaikka kuinka löystyneiden osien takia..
Kun ve pultit ja mutterit kerran kiristää niin ei tarvitse huolehtia. Opelin kumipuslat on eri asia, niitä ei liene trailereissa hitsaussaumojen tilalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259