Moi minä teen tälläistä testiä tällä minun vanhalla puhelimellani koska minulla on uudempikin puhelin niin minä haluaisin tietää että miten saa laitettua itse viruksen puhelimeen ja siitten mä kokeilen että saako sitä pois kiitos jos auttaisitte minua eli kuinka saa laitettua itse viruksen puhelimeen kiitos
Minun puhelimeni honor7s
6
946
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda koko juttu..
- Anonyymi
Miks mä unohtaisin sen koko jutun
- Anonyymi
kokeile ladata laitteeseen mahdollisimman paljon randomi-appeja, kunnes lykästää.
- Anonyymi
Voisitko kertoa minulle pari appiä esim.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa minulle pari appiä esim.
Viruksista voi seurata isojakin ongelmia jos et tiedä mitä teet. ja jos sinulla ei ole mitään tietoa/kokemusta asiasta niin kannattaa unohtaa koko juttu ja etsiä uusi harrastaus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viruksista voi seurata isojakin ongelmia jos et tiedä mitä teet. ja jos sinulla ei ole mitään tietoa/kokemusta asiasta niin kannattaa unohtaa koko juttu ja etsiä uusi harrastaus...
Jep. Minulta katkaistiin aikoinaan nettiyhteys kun nuorempana testasin tietokoneella haittaohjelmia ja tietenkin netti päälläollessa. Eipä aikaakaan kun koneeni aloitti lähettämään roskpostia ja operaattori huomasi tämän..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299