Enemmän, paljon enemmän olen kuitenkin kertoillut asioista, jotka kuuluvat palstan aihepiiriin, usein tosin kepua laajemmaksi sen aihepiirin nähden. Kuten näillä viimepäivienkin avauksilla, joissa toki myös kepu on ollut sille kuuluvassa osassaan. Tässä samassa pyrkimyksessäni pysyn jatkossakin niin kauan kuin täällä vielä - jo tosin entisiä aikoja harvemmin - vielä käyn. Nyt tänään vain 12 kertaa.
Minun ei ole tarvinnut käyttäytyä paroni von Münchhausenin tavoin, jolta ilmeisesti oppia ovat ottaneet eräät muut tullakseen johtajiksi, majureiksi tms. Eivät sentään ole kertoneet Münchhausen lailla vetäneensä itseään hiuksistaan yli suosta
eikö kepu ja politiikka yleisemminkään ole kiinnostavuudessaan yhtään mitään rinnallani?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491