Nuoret naislaulajat näyttävät lähes kaikki vispaavan vähintään toista kättään edessä laulaessa. Onko tämä jokin tahdosta riippumaton elehtiminen, vai koettaako laulajaparka saada tunteilleen lisää uskottavuutta huitomalla?
Käsien heilutus laulaessa
Anonyymi
2
176
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoret nais"laulajat" ovat puisia ja sielutotmia pökkelöitä ilman minkäänlaista ääntä tai musiikillista lahjakkuutta. Hyhhyh. Ihan pyllyynraiskattavan näköisiä kylläkin, mutta se ei ihan riitä. Ihan.
- Anonyymi
Koska se ei vaadi minkäänlaista taitoa niinkuin ei nää räppi tyypitkään osaa muuta kun käsi munassa heilua se on niin hienoo ja paskaan on helppo samanlaisten samaistua vähän meni ohi aiheen mutta nää on aivan paskoja nää niinsanotut nyky nais artistit laulaa osaa aika harva mutta pääasia että perse heiluu ja ahistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294