Täynnä onnea, aurinkoa ja iloa. Rakastuneita pareja joka paikka täynnä. Pariskuntien silmistä loistaa onni jopa näin korona-aikaan.
Minulle ei enää koskaan tule kevättä.
En ole miehelleni enää nainen.
Olen osa kotia ja ystävä, en muuta
Jonain keväänä en enää jaksa.
Kevät on vuodenajoista kaikkein kamalin
3
60
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina inhonnut kevättä, joskin eri syistä kuin sinä.
Kammoan auringonpaistetta. Kaksi sisaruksistani on kuollut (vapaaehtoisesti) valoisaan aikaan, toinen maaliskuussa ja toinen heinäkuussa. Keväällä ja kesällä kaikki hokevat, kuinka ihanaa on, kun aurinko paistaa! Ottamatta huomioon sitä, että valoisa aika on monelle masennuksesta kärsivälle tuplasti vaikeampi.- Anonyymi
Olen tuosta asiasta sammoo mieltä kuin sinä
Täytyy suojautua hyvin auringonpaisteeltä
Läsit piässä ja pipokin jos on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuosta asiasta sammoo mieltä kuin sinä
Täytyy suojautua hyvin auringonpaisteeltä
Läsit piässä ja pipokin jos onAuttas paljon kun saisin sotkun selväksi mikä painaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717