Siis en oo varma. Räpläsin klitaa, ja kuuntelin musiikkia. Sitten yhtäkkiä tuli semmonen nopee väristys ja mun silmät really aukes isommaksi :D mutta en sit tiiä oliko se vielä orgasmi. Se Meni ohi n. 5 sekunnissa mutta hyvälle se tuntu. Jos se oli, nii se oli mun eka orkku. Ehkä odotin vähän enemmän. Millaisia oli teiän ekat orkut?
Sainko orgasmin?
8
188
Vastaukset
- Anonyymi
Taisit vaan kiihottua
- Anonyymi
Pls vastatkaa joku muukin tarviin vastauksia! Miltä orgasmi sit tuntuu?
- Anonyymi
Jos saat organ, sitä ei voi olla huomaamatta.
- Anonyymi
Joo sä vaa kiihotuit ei muuta
- Anonyymi
Tuommoinenko asia pitäis jäädä mieleen ???? Muistan eka orkkuni täsmälleen yhtä hyvin kuin ensimmäisen aivastukseni, yskäisyni tai haukotukseni
- Anonyymi
Kyllä minä muistan oikein elävästi ekan orkkuni.
Tapahtui kylpyammeessa n. 11-12-vuotiaana. Kikkelin pesu meni vähän pitkäksi,
ja ankaran hinkkaamisen jälkeen tapahtui jotain joka tuntui niin fuckin' hyvältä.
Kylpy alkoi sitten olla jokapäiväistä. Vanhukset varmaan tiesi missä mennään,
muttei ne koskaan sanonu mitään.
niiku naapurin homous kun ilmestyin ovelle pesäpallomailan kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081