Saat 3 toivomusta.
Mitä haluaisit?
3 toivomusta
60
976
Vastaukset
1. Toivoisin, että oppisin olemaan onnellinen
2. Toivoisin, että rakastaisin itseäni, niin, kun rakastan muita. Armollisesti
3.Toivoisin,että emme jättäisi jotain näin kaunista kokeilematta. (Nainen joka pitelee sydäntäni)- Anonyymi
Voihan Naakkatar puit ajatukseni sanoiksi..
Lisäksi toivoisin:
1. Että saisin kauniit hetket takaisin
2. Että saisimme yhdessä kokea lisää kauniita hetkiä
3. Että vielä tulisi päivä, kun olisimme tarpeeksi rohkeita voidaksemme aidosti näyttää ja kertoa toisillemme, minkä sydämissämme jo tiedämme - Anonyymi
Voihan Naakkatar puit ajatukseni sanoiksi..
Lisäksi toivoisin:
1. Että saisin kauniit hetket takaisin
2. Että saisimme yhdessä kokea lisää kauniita hetkiä
3. Että vielä tulisi päivä, kun olisimme tarpeeksi rohkeita voidaksemme aidosti näyttää ja kertoa toisillemme, minkä sydämissämme jo tiedämme - Anonyymi
Saanko kysyä kuinka pitkä pikkuruinen Naakkatar on?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea naakkatar vai häneen samaistunut? Naakasta en tiedä, seuraava: olen 169cm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea naakkatar vai häneen samaistunut? Naakasta en tiedä, seuraava: olen 169cm.
Kysymys oli Naakkatarelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenkin pannutkin merkille, että olemme samanpituisia ;)
Anonyymi kirjoitti:
162cm
Olen elämässäni ihastunut aina naisiin, jotka ovat minua suurempia.
Ei mitään jättiläisiä, mutta 170cm pitkiä ja leveä harteisia.- Anonyymi
Naakkatar kirjoitti:
162cm
Olen elämässäni ihastunut aina naisiin, jotka ovat minua suurempia.
Ei mitään jättiläisiä, mutta 170cm pitkiä ja leveä harteisia.Ah leveäharteinen nainen, pehmeä syli, vahvat käsivarret ja kädet. Sellaiseen kuin sais painautua...😘
- Anonyymi
1. Sais pysyä terveenä ja hyvässä kunnossa sekä hyvällä mielialalla.
2. Toimeentulo olisi turvattu jatkossakin eli mielekäs työ ja arki.
3. Ihmissuhteet olisi toimivat, niitä olisi tarpeeksi ja sais sen oman rakkaan vierelle. - Anonyymi
Mä aloin tätä oikee pohtii, no ain toivon kaikil hyvää, mut nyt mietin itseni kautta et mitä itelle toivoisin. Ne ois : hyväntahtoisia ihmisiä, kotini lämpimäksi ja rakkauteni
- Anonyymi
Terveyttä x3 :-)
- Anonyymi
1) Eräs ihana pitkäsäärinen villasukka nainen!
2) Vanha ja värikäs puutalo (tai asunto)
3) Lottovoitto😄 (...tietenkin, että aikaa enemmän olla yhdessä, lasten kanssa ja harrastuksissa.)
Ensimmäinen kun toteutuisi riittäisi hyvin! Toista en haluaisi ilman ensimmäistä ja kolmannellakaan ei sitten olisi niin väliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1) Eräs ihana pitkäsäärinen villasukka nainen!
2) Vanha ja värikäs puutalo (tai asunto)
3) Lottovoitto😄 (...tietenkin, että aikaa enemmän olla yhdessä, lasten kanssa ja harrastuksissa.)
Ensimmäinen kun toteutuisi riittäisi hyvin! Toista en haluaisi ilman ensimmäistä ja kolmannellakaan ei sitten olisi niin väliä.Missäpäin suomea sun villasukka asustaa? Ihan omani pyörivät jaloissa, kun mietin olisiko tämä minulle. *huoh*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin suomea sun villasukka asustaa? Ihan omani pyörivät jaloissa, kun mietin olisiko tämä minulle. *huoh*
Missä päin asut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin suomea sun villasukka asustaa? Ihan omani pyörivät jaloissa, kun mietin olisiko tämä minulle. *huoh*
Varsinais-Suomi
- Anonyymi
1 Terveellinen rakastava parisuhde
2 Meille yhteinen tupa
3 Hyvät tulevaisuuden näkymät meille - Anonyymi
1 pääsis jo pois suomesta! Voisin kirjottaa vaik vuoden tästä se ois nii pitkä vlitus. Nyt mua ei huvita oon jo valittanu vähä jokaselle! Mä en vaan pysty elää täällä kultturri ihan hirvee!! Ja ihmiset.
2 Huomattu on et rahaa tarvii aina
3 Joku ulkonäkö juttu. - Anonyymi
1. Rakkautta
2. Koti- ja ulkomaan reissuja joko yksin tai jonkun kanssa
3. Hyvinvointia fyysisesti ja henkisesti - Anonyymi
1. Rakkautta
2. Koti- ja ulkomaan reissuja joko yksin tai jonkun kanssa
3. Hyvinvointia fyysisesti ja henkisesti - Anonyymi
Pahoittelen toistoa :D
- Anonyymi
1. Upea nainen jo isketty, nyt on onnistuttava pitämään hänet!
2. Enemmän vapaa-aikaa.
3. 20-huoneisen kartanon tiluksineen. - Anonyymi
1. Terveys
2. Nykyinen hyvä elämäntilanne säilyisi vakaana
3. Riittävä varallisuus - Anonyymi
1. Inhimillistä työtä kohtuullisella palkalla.
2. Parisuhteen.
3. Henkistä rauhaa. - Anonyymi
1. Terveys, oma sekä läheisten
2. Läheinen ystävä, jolle pystyisi kertomaan kaikesta
3. Mielen rauha ja tasapaino kaikissa tilanteissa - Anonyymi
1. Että eräs nainen avaisi vihdoin silmänsä, ennen kuin on liian myöhäistä.
2. Masennus helpottaisi ja mieliala kohoaisi
3. Aurinkoa pitkälle syyskuuhun astiHyvät toiveet, jätä taka-alalle, elämään omaa elämäänsä asenteella ”tapahtuu, jos tapahtuu”.
Tee Nyt kolme uutta toivetta, sellaisia mihin voit itse vaikuttaa.- Anonyymi
Oletko kertonut suoraan tunteistasi tälle naiselle, jonka pitäisi avata silmänsä? Jos et, et voi odottaa häneltä mitään.
- Anonyymi
Kuuntelen Yöklassista ja pohdin elämääni. Tässä omaan elämääni liittyvät kolme asiaa/toivetta, jotka tuovat eniten murhetta tällä hetkellä.
1. Terveyttä niin pitkään kuin mahdollista. Minulla on etenevä sairaus, joka on vielä hyvässä vaiheessa eikä juurikaan vaikuta elämääni. Hyvällä onnella pärjään näin 70-vuotiaaksi asti. Tulevasta ei voi tietää. En stressaa sairauttani juurikaan enkä pelkää tulevaa, mutta ainahan se huolestuttaa. Ehkä enemmän kuin myönnän itselleni.
2. Haluaisin löytää rakkauden ja perustaa perheen. Pelkään jääväni ikisinkuksi.
3. Haaveilen vakituisesta työstä. En ole koskaan elämässäni ollut vakituisessa työssä. Olen saanut vuosikausia kestäneen pätkäkierteen seurauksena burn outin ja masennuksen. Olen stressannut pätkätöitä enemmän kuin sairauttani. Olen kesän pois töistä enkä tiedä, aionko palata enää takaisin paikkaan, jossa olen arvokas kuin roskakasa. Haluaisin vihdoin keksiä, mikä minusta tulee isona.- Anonyymi
Laitan neljännen vielä.
4. Haluaisin oppia hyväksymään itseni ja oppia olemaan armollinen itseäni kohtaan. Olen taipuvainen itseinhoon, syyllisyyteen, itseni väheksymiseen ja kynnysmattona olemiseen. Itsetuntoni on huono ja ajattelen, että en osaa mitään. Haen liikaa muiden hyväksyntää ja haluaisin miellyttää kaikkia. Anonyymi kirjoitti:
Laitan neljännen vielä.
4. Haluaisin oppia hyväksymään itseni ja oppia olemaan armollinen itseäni kohtaan. Olen taipuvainen itseinhoon, syyllisyyteen, itseni väheksymiseen ja kynnysmattona olemiseen. Itsetuntoni on huono ja ajattelen, että en osaa mitään. Haen liikaa muiden hyväksyntää ja haluaisin miellyttää kaikkia.Aloita tekemään töitä tämän 4.kohdan kanssa, kaikki muu tulee sen jälkeen. Tsemppiä👍
- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Aloita tekemään töitä tämän 4.kohdan kanssa, kaikki muu tulee sen jälkeen. Tsemppiä👍
Kiitos tsempeistä! Se vaan taitaa olla kaikkein vaikein kohta.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tsempeistä! Se vaan taitaa olla kaikkein vaikein kohta.
Osaat kyllä, kun osasit jo jäsentää tälläisen setin! Kieltämättä hommaa on paljon. Nyt otsikot ruutupaperille ja mitä teet millekkin kohdalle. Aiheista löytyy paljon kirjallisuutta, niistä voisi vaikka aloittaa.
- Anonyymi
Olin silloin vielä tämän naisen ”tasolla” ja haluaisin
1) palata ajassa taaksepäin
2) saada samanlaista seksiä kuin silloin
3) osata toimia toisinSyntymän ja kuoleman hetkellä jokainen ihminen on samalla tasolla, yhtä arvokas.
Ratkaisevaa on se mihin tässä matkanvarrelta sitoo oman-arvon tuntonsa. Hyvästä kokemuksesta saa olla kiitollinen. Hyvä kokemus voi sitoa väärällä tavalla menneisyyteen.
Nouse takaisin omalle tasollesi. Sido oman-arvon tunto faktaan siitä, että jokainen syntyy ja kuolee yhtä alastomana, ei niihin tunteisiin mitä olet saanut kokea.
Tee Itsellesi tekoja, joita teit silloin kun elit omalla tasollesi.- Anonyymi
Et hänen kanssaan voi takaisin peruuttaa. Itseesi voit vaikuttaa ja tehdä töitä sen eteen, että olet mielestäsi oikealla tasolla. Sillä tasolla, että voit rakastaa itseäsi. Silloin toinen voi sinua rakastaa myös. Uusi rakkaus voi astua vielä elämääsi.
- Anonyymi
1) hyvää seksiä
2) vapaapäivä
3) Palkankorotus
🤭 - Anonyymi
1 soittaa
2 koittaa
3 voittaa ;) - Anonyymi
Että sama kroppa kuin 30 vuotta sitten :D
- Anonyymi
1 tajutaan kuin upeita ollaan
2 osataan antaa toisten loistaa
3 ollaan kaikki aidosti mitä ollaanYmmärrys, antaminen ja olemisen taito, mitä muuta ihminen voisi enään toivoa, siinä kaikki.
- Anonyymi
1) Olla mallinainen.
2) Saada kaunis nainen.
3) Loton päävoitto.Todellisen kauniin naisen lottovoitto olisi saada älykäs ja itsevarma puoliso rinnalleen, tuskin mitään kuorta tai estetiikan ammattilaista. Siinäpä olisi lottovoittoa kummallekin!
- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Todellisen kauniin naisen lottovoitto olisi saada älykäs ja itsevarma puoliso rinnalleen, tuskin mitään kuorta tai estetiikan ammattilaista. Siinäpä olisi lottovoittoa kummallekin!
Harva taitaa olla itsevarma, ainakin jos tämän palstan perusteella päättelee..
Anonyymi kirjoitti:
Itsevarmuutta on niin montaa lajia, moni täällä voi olla todella itsevarma elämän muilla osa-alueilla.
Kaukoihastus tai torjutuksi tuleminen rakkaudessa kerta toisensa perään, on itseluottamusta heikentävä noidankehä joka ruokkii luuloa, omasta mitättömyydestä. Tosiasiassa, on saattanut ”hylätä itsensä”, laittamalla odottelemaan kaukoihastusten reaktioita. Voi olla, että elävät todellisuus harhassa, jossa ei ole tullut edes mitään pakkeja.
Voi olla, että monelle tekisi ihan hyvää ravistella itsensä toimimaan aktiivisesti niille elämän alueelle joissa hyvä ja itsearvostus korkeammalla, saattaa vaikka joku ihastella, kun huomaa miten kiivaasti joku toteuttaa vaikka harrastustaan😉TiuhtinWau kirjoitti:
Itsevarmuutta on niin montaa lajia, moni täällä voi olla todella itsevarma elämän muilla osa-alueilla.
Kaukoihastus tai torjutuksi tuleminen rakkaudessa kerta toisensa perään, on itseluottamusta heikentävä noidankehä joka ruokkii luuloa, omasta mitättömyydestä. Tosiasiassa, on saattanut ”hylätä itsensä”, laittamalla odottelemaan kaukoihastusten reaktioita. Voi olla, että elävät todellisuus harhassa, jossa ei ole tullut edes mitään pakkeja.
Voi olla, että monelle tekisi ihan hyvää ravistella itsensä toimimaan aktiivisesti niille elämän alueelle joissa hyvä ja itsearvostus korkeammalla, saattaa vaikka joku ihastella, kun huomaa miten kiivaasti joku toteuttaa vaikka harrastustaan😉Minä ihastuin ja heräsin seksuaalisesti lesboksi, kun katselin vierestä erästä naista, jolla intohimo ja taitoa omaan työhönsä. Silmissäni hän muuttui päiväpäivältä kauniimmaksi ja ihmeellisen vetoavaksi olennoksi, vain olemalla itsensä ja tekemällä ominta juttuaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin on monenlaista porukkaa, älä yleistä.
TiuhtinWau kirjoitti:
Minä ihastuin ja heräsin seksuaalisesti lesboksi, kun katselin vierestä erästä naista, jolla intohimo ja taitoa omaan työhönsä. Silmissäni hän muuttui päiväpäivältä kauniimmaksi ja ihmeellisen vetoavaksi olennoksi, vain olemalla itsensä ja tekemällä ominta juttuaan.
Uskon, että suurin osa meistä, jotka kirjoitellaan täällä ollaan ihan huikeita tyyppejä😃Aihealue jonka ympärillä pyöritään sattuu nyt universaalistikin olemaan mieltä helposti alas päin vievä, jokainen toivoo löytävänsä jonkun ja ennen sitä ehtii masentua ajatukseen, että on vielä yksin, vaikka nurkan takana on mahdollinen yllätys!
Mitä tekisit tämän sinkkuudesta väliajan, jos tietäisit, että kahdenvuoden päästä tapaat elämäsi rakkauden? Voit valita kahdesta: jatkaa surkuttelua tai alkaa painaa salilla, kivempi helliä, kun on kehossa notkeutta ja voimaa😉- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta ei ole mikään läpileikkaus meikäläisistä:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ja hyvä niin;)
- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Uskon, että suurin osa meistä, jotka kirjoitellaan täällä ollaan ihan huikeita tyyppejä😃Aihealue jonka ympärillä pyöritään sattuu nyt universaalistikin olemaan mieltä helposti alas päin vievä, jokainen toivoo löytävänsä jonkun ja ennen sitä ehtii masentua ajatukseen, että on vielä yksin, vaikka nurkan takana on mahdollinen yllätys!
Mitä tekisit tämän sinkkuudesta väliajan, jos tietäisit, että kahdenvuoden päästä tapaat elämäsi rakkauden? Voit valita kahdesta: jatkaa surkuttelua tai alkaa painaa salilla, kivempi helliä, kun on kehossa notkeutta ja voimaa😉Ja ehdottomasti dieetille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaankaan. Täällä näyttää olevan enimmäkseen passiivisia haaveilijoita.
TiuhtinWau kirjoitti:
Mitä tekisit tämän sinkkuudesta väliajan, jos tietäisit, että kahdenvuoden päästä tapaat elämäsi rakkauden? Voit valita kahdesta: jatkaa surkuttelua tai alkaa painaa salilla, kivempi helliä, kun on kehossa notkeutta ja voimaa😉Voihan universaalit uunotukset.
Missähän tuohon sanaan olen aiemmin törmännyt. Hmm.
Ps. En ole pääsi pyörryksiin runoillut Taberman.Petkuhuiputusta kirjoitti:
Voihan universaalit uunotukset.
Missähän tuohon sanaan olen aiemmin törmännyt. Hmm.
Ps. En ole pääsi pyörryksiin runoillut Taberman.Ymmärrän, Hokkuspokkuksen makuun liikaa superlatiivejä ja innokkuutta😄, sitä tämä myöhäänheräämisen ihanuus teettää. Älä huoli, kyllä nämä mun hormonit ajan kanssa varmaan tästä vielä tasoittuu😉.
TiuhtinWau kirjoitti:
Ymmärrän, Hokkuspokkuksen makuun liikaa superlatiivejä ja innokkuutta😄, sitä tämä myöhäänheräämisen ihanuus teettää. Älä huoli, kyllä nämä mun hormonit ajan kanssa varmaan tästä vielä tasoittuu😉.
Annahan hormonien hyrryytellä, ei se minua mitenkään huoleta :)
- Anonyymi
1 syliä, miksei hetken huumaakin
2 muutama samanhenkinen ja fiksu kaveri lisää
3 elämäntilanne hieman tasoittuisi tästä - Anonyymi
1) saisin kokeilla 2:seen
2) peruuntunut lomamatka toteutuisi vaikka syksyllä
3) pääsisin vaihtamaan työpaikkaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058