Suunnitteilla on tehdä kesällä matka Norjaan, ehkä jonnekin vuonoalueelle. Onkos matkatoimistoilla jonkinlaisia matkoja alueelle? En ollut löytäväni. Matkasuunnitelmia mutkistaa se, että engl. tuttavaperhe tulisi myös ja ilmeisesti haluaisivat olla n. viikon samassa paikassa, josta tehtäisiin sitten reissuja. Suositeltavia "etappi"paikkoja? En tiedä Norjan matkailusta juuri mitään. Ehdotuksia otetaan mieluusti vastaan :)))
Miten alkuun
3
540
Vastaukset
Tietoa aika runsaasti
http;//www.kolumbus.fi/matti.gronroos/norjafaq.html
Melkein omalla autolla voi olla paras vaihtoehto/asuntoauto,joitakin bussiretkiä on joskus ollut mutta ne kiertää koko ajan eteenpäin.
Geirangerin seutu ympäristöineen upeaa seutua.
Turusta Tukholmaan SeaWindLine edullisin jos tarvitsee mennä yli sieltä.
Norjassa yli 6m autolla lautoilla lähes tupla hinta jos tarvitsee niitä käyttää.josta varmasti apua.
www.norja.fi
alkuun varmasti pääset näillä ja hauskaa matkaa!- alkuun
Kiitos paljon vinkeistä!! Nyt päästään suunnittelun alkuun:) Mukavaa kevättä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266