Tilasin Ellokselta ja palautin tuotteet. Palautuksesta huolimatta Ellos laskutti minua palautetuista tuotteista lopulta lähettäen karhukirjeitä. Maksoin laskun ja reklamoin palautuksesta ja hyvitettävästä laskusta Elloksen asiakaspalveluun. Asiakaspalvelusta ei kuitenkaan ikinä vastattu. Lopulta olin yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja kuluttaja-asiamiehen yhteydenoton jälkeen Ellos palautti vihdoin liikasuorituksen Ellos-tililleni. Luonnollisesti olisin halunnut palautuksen rahana, koska en aio ikinä enää ostaa Ellokselta yhtään mitään menettäen rahaa ja tukemalla kuluttajia huijaavaa yritystä. Elloksen laskutus huijaa myös kuluttajaa. Jos maksutavaksi valitsee laskun, ei Ellokselta saa heti laskua, jolla maksaa koko summa ja sitten rahastavat osamaksuilla.en voi suositella Ellosta kenellekään, vältä siis yritystä ja osta luotettavilta verkkokaupoilta.
Ellos kokemuksia
Anonyymi
1
549
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289