Hei
Eilen illalla eräs mies, laittoi mulle seuraamispyynnön.
Mä aina pidän siitä kii, että en hyväksy tuntemattomia monestakaan syystä.
En hyväksynyt sitä, mitta katsoin onko sillä kuvia. Sillä oli julkinen, ja siellä olu epäilyttäviä samoja kuvia joita se sinne spämmäsi.
Naamaa tms muuta vastaavaa ei näkynyt, joka olisi paljastanut onko mulle tuttu vai ei.
Mä sitte pistin sille asiallisesti viestiä, että en tunne häntä ja miksi muutenkaan en hyväksy tuntemattomien ja epäilyttävien ihmisten pyyntöjä. Selitin myös ennen estoa, minkä takia estän hänet ja etten halua häneltä yhtään mitään seuraamispyyntöjä ns. "varatileillä". Tai mitään muutakaan.
Estin tyypin, ja ilmiannon.
Nyt kuitenkin vasta huomasin, että näyttää siltä että hän on estänyt mut. Ei siinä mitään, hyvä vaan jos saan olla rauhassa, mutta etsin viellä snapissa kaikki sen mahdolliset käyttäjät ja sillä oli tosi monia. Sitten huomasin, että mun lähettämät viestit ei näy. Ja en painanut siitä että "poista keskustelu" enkä löydä häntä "estetyt tilit" kohdasta. Mikä tää on? Miksei se näy mulla ku yleensä näkyy?
Instagram keskustelu
Anonyymi
0
2805
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748