Miten oppisin kärrynpyörän?

Anonyymi

Moikka, oon siis 11v. eli neljännellä luokalla ja en vielkää osaa kärrynpyörää tai edes käsilläseisontaa (en edes seinää vasten) :'(
En ole uskaltanut harjoitella kunnolla ainakaan kässärii sisällä...kesällä oon harjoitellut kärrynpyörää ja kässärii ulkona mut eipä oo onnistunut... :'( KAIKKI kaverit osaavat ne jo ja sisko myös. Haluisin osata kässärin ja kärrynpyörän mut mul ei oo kovin hyvä kehonhallinta ehkä...koulussakin tehdään niitä liikuntatunnilla enkä ole sielläkään uskaltanut tehdä niitä kun pelkään että kaverit nauravat tai jotain...oon siis aina keksiny liikka tunneilla jonku tekosyyn olla tekemättä voimistelu juttuja. Onko vinkkejä miten oppisin tekemään tulevan kesän aikana käsilläseisonnan ja kärrynpyörän?? Auttakaa pliis ku täs on viel ainaki viisi vuotta kärsittävänä liikuntatunneilla :'( Voiko niitä edes oppia yhden kesän aikana?? Auttakaaaaaa... :'((((

1

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelen pyytämään tolta siskoltas apua :) En usko että se nauraa ja jos nauraa niin se ei ainakaan oo yhtä paha kuin se että luokkalaiset nauraa. Suosittelen kans et osallistut liikkatunnilla koska siel on ainaki hyvät harjottelumahikset. Mäkään en osaa tehä kärrynpyörää tai seistä käsillä ja oon 08/11v joten ei sulla ole vielä kiire :) Oon myös liikuntatunnilla pyytänyt opelta apua ja se on auttanu. Eikä kukaan nauranu :) Kannattaa muuten hakea googlesta "miten oppia seisomaan käsillä?" koska siellä on oikeesti hyviä harjotuksia. Niillä mäkin olen yrittänyt opetella. Oon myös kokenu paremmaksi opetella ensin seisomaan käsillä ja sitten kun sen on oppinut kannattaa aloittaa kärrynpyörän harjoittelu. Toivottavasti en vastaa liian myöhään.
      Tsemppiä harjoitteluun :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe