Koska totaalinen oikeiden melodian puute saa veret valumaan!
Miksi Klassinen musiikki on sopivaa kuukautismusiikkia?
12
92
Vastaukset
- Anonyymi
Olipas typerästi sanottu. Helvi Leiviskän musiikista puuttuvat kauniit melodiat lähes tyystin mutta kudokseltaan homofonisemmilla säveltäjillä niitä riittää hihassa yllin kyllin. Ajatellaan vaikka Schubertia ja Mozartia. https://youtu.be/G8tjutrQxmg Hups. Tämä dramaattinen duetto jossa adolfo aikoo raiskata estrellan ei olekaan melodisimmasta päästä mutta vaikuttava sekin.
- Anonyymi
Klassinen musiikki on tampoonimusiikkia!
- Anonyymi
Värjätkää kuukautistampooninne Klassisella musiikilla, veren väri ei muutu! NO melodies so nothing!
Onhan tunnettua tietoa, että lehmätkin lypsävät paremmin klassisen musiikin kuullessaan kuin ilman
- Anonyymi
Lehmä lypsää parhaiten kuullessaan oman kellonsa.
- Anonyymi
Ei popmusiikissa ole mitään melodiikkaa verrattuna klassiseen. Nimenomaan klassisen musiikin saralla upeat melodiat on tehty. Jestas, että joillakin voi olla oudot käsitykset asioista.
- Anonyymi
Vastaus on kuin alkonhyllyltä suicidevartiaiselta.
- Anonyymi
Kuukaustisten aikana kuuntelen vain klassista.
- Anonyymi
Klassinen on ihanaa mutta vain menkkojen aikana!
Olen ylpeä ja iloinen omistan 200 cd klassinen musiikki..Am very happy i own 200 cd classical music
- Anonyymi
kyllä
- Anonyymi
olen iloinen omistan 200 cd klassinen musiikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 981410
- 1311391
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947