HERÄTYS

taikanainen

Missä kaikki muut ovat...... Minä nyt olen ollut tuolla viisikymppisissä mutta....onhan täällä muitakin, vai onko????????????????

Mihin Anoska on kadonnut, entäs Maxlife..hmmmm eikait vain yhdessä karanneet jonnekin.

Millan lähti laiffiin möksöttämään kun huseerattiin toisella palstalla, höh, kait sitä nyt vaihtelua tarvitsee jokainen välillä...Tulehan takaisin sieltä.

Missä kaikki puskajussit ovat, teillähän olis tilaa rällätä nyt, vai eikö ole ketä kiusata :))

Seppojuhani lienee hävinnyt sinne palstalle missä kirjoitetaan nimen kans.

Jermu melskaa viiskymppisissä minkä ehtii, Manhattan on maanpaossa, ei enään tarvitse piileskellä...

Tukkis voisi tukkia niitä älyttömiä avauksiaan, olis nystyröille taas hommia.

Normaalisekoitukselle tässä välissä nämä :))))))

Simis,törkypuheita kehiin...Merli kahvinkeittoon..toimittaja vauhtia lehden toimituksiin...Marionille buranaa, että jaksaa kirjoittaa...NurinperiN, hanutaikina on valmis, uhri puuttuu vaan...Ihmetteilx ihmettelemään ja hämmentelemään meitä...Sofi analysoimaan ja ärsyttämään;Gloppi tueksi.... Jem-ma, tauko ikkunanpesuun ja kahveelle välillä...Seppä takomaan rautojaan tänne...Maron, tervetuloa joukkoon sekavaan...

Ynnä kaikki muutkin nimeltämainitsemattomatkin, kirjaimia ruutuun vaan, tää on haaste :))

124

3874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merliNelli

ollaan ja kahvit on jo tulossa.

Haa, musta tuntuu ettei noi visiitit tuolla viiskymppisissä tee hyvää..hassuttelut hukkuu asiaan ja kahviakin saan keitellä ihan turhaan täällä.
      Tohtiskohan sinne hiippailla kahvin ja pullien kans..:DD

• taikanainen

ei taida arvata, menee vatsat sekaisin kahveesta :)) niinkuin hymiöistäkin......kauhea paikka sentään :))
        Nyt on kotoisampi olo, kun voi hymistellä niin paljon kuin sielu sietää :DD

• merliNelli

en kyllä kerkiä koko päivää päivystää köökin puolella...saan hoidokin, upeaa:DD

Pönkään tuon kahvilan oven auki, niin kova vilske käy kun rampataan pitkin palstoja.Parempi jatkuva veto kuin puuskat:D

• taikanainen
        merliNelli kirjoitti:

en kyllä kerkiä koko päivää päivystää köökin puolella...saan hoidokin, upeaa:DD

Pönkään tuon kahvilan oven auki, niin kova vilske käy kun rampataan pitkin palstoja.Parempi jatkuva veto kuin puuskat:D

tekevät puhdasta jälkeä välillä :))
        Minkäslisen hoidokin olet saanut?

• merliNelli
        taikanainen kirjoitti:

tekevät puhdasta jälkeä välillä :))
        Minkäslisen hoidokin olet saanut?

ihmisenalun..pahimmassa iässä:D

Opettelee seisoskelemaan ja pistää suuhun kaiken mitä löytää:D
        Tämä päivä sisältää vaippoja, pilttiä, kadonneita tutteja, naurun rätkätystä ja kirkkaita silmiä, untuvahiuksisen pienen pojan ja mummelin , joka ihmettelee elämän ainutlaatuisuutta:D

• jokunen

Pula-ajan prinsessoilta on puhti pois. Prinssit peltipipoineen ja paperiegoineen ovat hukassa. On tomu laskeutunut ja palsta sammalta kasvaa.
      Tarttis varmaan kääntää kylkee. Ei tulis makuuhaavoja.

• taikanainen

kynsimään sammalta pois :))

• merliNelli

jo hakemassa puutarhakaupasta sammalsyöppöä..:D

Kulotellaan kohta hieman ja viherrys alkaa ennenkuin kerkeät kylkeä kääntää:)

Täällä on riippumatto, tule siihen pötköttämään.Raitis ilma parantaa makuuhaavat ja tuuli lempeästi keinuttaa:D

• jokunen
        taikanainen kirjoitti:

kynsimään sammalta pois :))

kaki perseessä on paha nokitella.
        Täytynee uusiojakaa korttipakka ja kokeilla toisilla lapuilla. Peliähän se tämmönen vaan.

• jokunen
        merliNelli kirjoitti:

jo hakemassa puutarhakaupasta sammalsyöppöä..:D

Kulotellaan kohta hieman ja viherrys alkaa ennenkuin kerkeät kylkeä kääntää:)

Täällä on riippumatto, tule siihen pötköttämään.Raitis ilma parantaa makuuhaavat ja tuuli lempeästi keinuttaa:D

Tämä "lempeästi" kalskahti näköelimeen ja sai hien kirpoamaan. Mitä, mitä, mitä. Jatkuuko uni?

• taikanainen
        jokunen kirjoitti:

kaki perseessä on paha nokitella.
        Täytynee uusiojakaa korttipakka ja kokeilla toisilla lapuilla. Peliähän se tämmönen vaan.

ei sitä olis niin tarvinnut säikähtää että housuun hulahtaa... Pikkuinen työnteko piristää välillä, vedä vaan hanskat käteesi ja sammalsyöppöä kylvämään.

• merliNelli
        jokunen kirjoitti:

Tämä "lempeästi" kalskahti näköelimeen ja sai hien kirpoamaan. Mitä, mitä, mitä. Jatkuuko uni?

polttaa, pyyhkäistään viileällä otsaa ja vaihdetaan vilpoinen kaapu:)

Untako..pitäisikö nipistää:D

• jokunen
        taikanainen kirjoitti:

ei sitä olis niin tarvinnut säikähtää että housuun hulahtaa... Pikkuinen työnteko piristää välillä, vedä vaan hanskat käteesi ja sammalsyöppöä kylvämään.

et ilmeisesti sököä tunne. Ei se mitään. Joku selittää aikanaan. Karvaalla kalkillahan sitä sammalta vastaan taistellaan.

• taikanainen
        jokunen kirjoitti:

et ilmeisesti sököä tunne. Ei se mitään. Joku selittää aikanaan. Karvaalla kalkillahan sitä sammalta vastaan taistellaan.

kyllä vihtuiluksi, mutta hällä väliä, huutele vaan jos se mahanpurujas helpottaa.

• jokunen
        merliNelli kirjoitti:

polttaa, pyyhkäistään viileällä otsaa ja vaihdetaan vilpoinen kaapu:)

Untako..pitäisikö nipistää:D

yrittävät seireenit nyt viekoitella. Huonostihan siinä käy. Kitkemään, kuokan varteen ja ties miksi orjaksi vielä. Horrosta on elo yhä.

• jokunen
        taikanainen kirjoitti:

kyllä vihtuiluksi, mutta hällä väliä, huutele vaan jos se mahanpurujas helpottaa.

en huutele.
        ei ole mahanpuruja.
        enkä edes vihtuilua vielä aloittanut.
        parahin neito on kärsivällinen vaan ja koettaa nyt ensin edes pientä jäynää kehittää.
        vielä on mietoo sano...

• taikanainen
        jokunen kirjoitti:

en huutele.
        ei ole mahanpuruja.
        enkä edes vihtuilua vielä aloittanut.
        parahin neito on kärsivällinen vaan ja koettaa nyt ensin edes pientä jäynää kehittää.
        vielä on mietoo sano...

mää oon liian kiltti jäyniin, ei irtoa likainen peli, kehittele vaan ittekses ne jäynät.

• jokunen
        taikanainen kirjoitti:

mää oon liian kiltti jäyniin, ei irtoa likainen peli, kehittele vaan ittekses ne jäynät.

se on kuule vasta ylihuomenna toi aprillipäivä.
        ja mitäs peliä siellä pelataan. ellei likaista?

• merliNelli
        jokunen kirjoitti:

yrittävät seireenit nyt viekoitella. Huonostihan siinä käy. Kitkemään, kuokan varteen ja ties miksi orjaksi vielä. Horrosta on elo yhä.

löytyy siitä riippumatosta..
        Hiljakseen siinä makoilet, ehkä armahtavat poloista:D
        Taidan sittenkin itse leikata nuo omenapuut...ovat pikkuhiljaa heräämässä horroksesta:)

• taikanainen
        jokunen kirjoitti:

se on kuule vasta ylihuomenna toi aprillipäivä.
        ja mitäs peliä siellä pelataan. ellei likaista?

älä kuule naureskele siellä mun kiltteydelleni, se on aitoa tavaraa :))

Sä taidat vaan itse pelata niitä pelejäs, ja muitakin sitten epäilet vilunkista !!

• jokunen
        taikanainen kirjoitti:

älä kuule naureskele siellä mun kiltteydelleni, se on aitoa tavaraa :))

Sä taidat vaan itse pelata niitä pelejäs, ja muitakin sitten epäilet vilunkista !!

patologisia vilperismiehiä on aivan liian vähän.
        Se on vilunkipeli, pipari, viekoittelu ja nonstop-sumppi kun palstaa pyörittää.
        ja enhän minä sinun kilteydelle naureskele, vaan sille, että niin väität. hehe.

• taikanainen
        jokunen kirjoitti:

kerro ihan rauhallisesti, mikä mättää ? sekö kun täällä on naisia, vai sekö kun naiset ei tappele niinkuin miehet. Haluaisitko meidät pois täältä, vai mitä haluat?

• markankatti
        jokunen kirjoitti:

Lopeta sitte heti se Taikiksen kiusaaminen...!

• taikanainen
        markankatti kirjoitti:

Jermu, tai sitten on muuttanut tyyliään totaalisesti.

• jokunen
        taikanainen kirjoitti:

kerro ihan rauhallisesti, mikä mättää ? sekö kun täällä on naisia, vai sekö kun naiset ei tappele niinkuin miehet. Haluaisitko meidät pois täältä, vai mitä haluat?

loman, lottovoiton ja lotan. Ja vedättää ynnä provoilla. Vakavasti ottaen ei vakavasti.

• taikanainen
        jokunen kirjoitti:

loman, lottovoiton ja lotan. Ja vedättää ynnä provoilla. Vakavasti ottaen ei vakavasti.

oloa.

• jokunen
        taikanainen kirjoitti:

oloa.

yhtään.

• taikanainen
        jokunen kirjoitti:

yhtään.

sairaasti.

• pennin paviaani
        markankatti kirjoitti:

Lopeta oitis väärien johtopäätösten esittely. Tai älä sittenkään.

• jokunen
        taikanainen kirjoitti:

sairaasti.

kiltisti sanottu. Kiitoksia ny sitten oikke kauhian palj.

• taikanainen
        jokunen kirjoitti:

kiltisti sanottu. Kiitoksia ny sitten oikke kauhian palj.

aina kiltti !!!! siinä lähti kasa sammalta sitten. Uusinta joskus

• taikanainen
        pennin paviaani kirjoitti:

Lopeta oitis väärien johtopäätösten esittely. Tai älä sittenkään.

Jatka vaan sammaleen raapimista, luvut kasvaa koko ajan :))

• analfabeetti ameeba
        taikanainen kirjoitti:

Ei synny paviaanilta parempaa. On laiska ja synnynnäisen saamaton otus.
        Me alkueläimet toisaalta...

• taikanainen
        analfabeetti ameeba kirjoitti:

Ei synny paviaanilta parempaa. On laiska ja synnynnäisen saamaton otus.
        Me alkueläimet toisaalta...

annetaanpas olla, jos ei paviaanilta itseltään löydy puhtia...

• taikanainen
        taikanainen kirjoitti:

ois paviaanissa puhtia.....

• norMix evk

...kuullaan vähemmälläkin!

Niin tosiaan vähän rauhallisempaa kaffepalstalla vaihteeksi, liekö vaan tyyntä myrskyn edellä? Nooh, minä ainakin juon nyt kahvia :))

• taikanainen

enkait minä nyt muuten, hiljanen ihminen :))

Kahvihammasta tässä alkoi pakottamaan niin kovasti että piti tulla kurkkimaan, vaan kuuluu jo melkein sammalta kasvavan koko plantaasi, kohta on kahvipensaat hukassa....

• n52

kahvintuoksun tuonne kauas! =)
      Toin tullessai ison pussin pipareita,niissä on koristeena iloa.Pistelkää poskeenne rauhassa vaan.Niitä on monta pussia jemmassa!
      Tuon kyllä lisää kun loppuvat.
      Kiitos todella maukkaasta kahvista. =)

• taikanainen

pipareita, kiitosta vaan, nyt kyllä tarttis kuokkaa ja lapiotakin :))

• n52
        taikanainen kirjoitti:

pipareita, kiitosta vaan, nyt kyllä tarttis kuokkaa ja lapiotakin :))

Tarviikos niitä nyt kuokalla ja lapiolla???!! =)

• taikanainen
        n52 kirjoitti:

Tarviikos niitä nyt kuokalla ja lapiolla???!! =)

no ei nyt sentäs niitä pipareita tarvi kuokkia..van kahviplantaasille maanmuokkaus näin keväällä :))

• n52
        taikanainen kirjoitti:

no ei nyt sentäs niitä pipareita tarvi kuokkia..van kahviplantaasille maanmuokkaus näin keväällä :))

minä ymmärsin,kun vain ihan pikkaisen...en voinut vastustaa kiusausta.Haa taas löytyi aikas mielenkiintoinen sana!!...taidan tykästyä siihen. =)vaatii kyllä hiukan enemmän tutkimista!

Ei kai kaartelua taas ole ilmoille ilmestynyt?!
        Minä olen kyllä aikas laiska luonne,mutta voisinhan vaikka apuilla aina välillä vaan eikö kunnon talkoot olisi paremmat! Voisi samoilla roskien polttamis savuilla ilmakin hetkeksi raikastua! =)

• Sofienne

Olen tässä tehnyt useimpia avauksia, joista osin aiheet ovat sivunneet enempi tai vähempi silloin keskusteluissa mukana, kun oli se nujakka palstalla minun ollessani siinä typeryydessäni mukana.
      Silloin sateli avauksiini vastauksia kuin sieniä sateella, mutta nyt ’rauhan’ aikoihin lukijoita kyllä riittää.
      Mutta vain oikeat nujakan ulkopuoliset ovat vastailleet – ei siis ne useat tekoparrat, joita muka aina ’uusina’ ja ’vehreinä’ tuli avaukseen kertomaan muutaman valitun sanan minusta ja tyylistäni.
      Kehuiksikin ne saattoi tietysti ottaa, vaikka tuskin ne olivat siksi tarkoitettu ;DD

Tuosta edellisestä pohdinnastani saattaisin jatkaa jatkopohdintaan, että jos tietyt tekoparrat puuttuu nyt avauksistani samalla kuin joitain muita aktiivisia avauksiin vastailijoita – niin……….todellakin niin ?
      Mistähän ilmiöstä tämä voisi kertoa?

Huomautettakoon nopeille tulkitsijoille, ettei ponttini ole muistuttaa nujakasta, vaan ihmetellä tätä ilmiötä mitä tuossa juuri availin.

Tuleeko joillekuille jotain mieleensä?
      Ehdotuksia?
      Ajatuksia?
      Pohdintaa?
      Mitä vain? Tai no ei mitä vaan….siis EI moottoriurheilusta ! YÄK!
      *HEH*

*sofi, joka aina miellyttämiseen ja ärsytyskynnysten siedätykseen valmiina toimii Taikkiksen pyynnöstä*;DDD

• taikanainen

herätinkö nukkuvan karhun :)) ei vainkaan, mulla on pitkä tikku, joka tökätään sen silmään joka vanhoja kaivelee......
        Ei niitä riitoja kannata muistella, jokainen lienee haavansa nuollut ja pikku arpikerroksen jo kasvattanut, eikä sitä kannata raapia pois, tulehtuu pian uudelleen vanha haava :DD Ainakin olisin sitä mieltä.

joitakin kirjoittajia on todellakin saattanut kokonaan lähteä pois, tai vaihtaa toisille palstoille, kait tämä palsta-elämä on vähän sellaista kiertoliikettä. Se jos partoja puuttuu avauksistasi, saattaa johtua siitäkin, että avauksesi ovat olleet kenties sävyisämpiä ja yleisluontoisempia, ne eivät ole niin tuntuneet henkilökohtaisilta, äläkä kysele tähän tarkempaa selostetta, en mä osaa sen kummemmin selittää, on vain mutu-tuntuma sellainen.

miten korva muuuten jaksaa, taisit kuitenkin jo kuulla tuon huudon, kun tulit kommentoimaan ;)

Lopuksi, en ota mitään vastuuta pyynnöstäni.....

taikis

• Sofienne
        taikanainen kirjoitti:

herätinkö nukkuvan karhun :)) ei vainkaan, mulla on pitkä tikku, joka tökätään sen silmään joka vanhoja kaivelee......
        Ei niitä riitoja kannata muistella, jokainen lienee haavansa nuollut ja pikku arpikerroksen jo kasvattanut, eikä sitä kannata raapia pois, tulehtuu pian uudelleen vanha haava :DD Ainakin olisin sitä mieltä.

joitakin kirjoittajia on todellakin saattanut kokonaan lähteä pois, tai vaihtaa toisille palstoille, kait tämä palsta-elämä on vähän sellaista kiertoliikettä. Se jos partoja puuttuu avauksistasi, saattaa johtua siitäkin, että avauksesi ovat olleet kenties sävyisämpiä ja yleisluontoisempia, ne eivät ole niin tuntuneet henkilökohtaisilta, äläkä kysele tähän tarkempaa selostetta, en mä osaa sen kummemmin selittää, on vain mutu-tuntuma sellainen.

miten korva muuuten jaksaa, taisit kuitenkin jo kuulla tuon huudon, kun tulit kommentoimaan ;)

Lopuksi, en ota mitään vastuuta pyynnöstäni.....

taikis

... voin lähettää tämän jättisuuren korvalääkärin laskun?
        Ja muuten kiitos, korvani voi mainiosti nyt;D
        Pidä sinä vaan ne tikkus kurissa - en kaivele mitään vanhoja vaan toggin uusia*virn*.

Kun tarkkaan luit puhuin ilmiöstä - se oli pointtini ei mikään muu.

Vai että sävyisämpiä ja yleisluonteisempia......hmmmm...pitäsköhän?

Ja ei henkilökohtaisia....öööh...milloinkas ne ovat olleet?

Jaa-a....

*sofi simmut ymmyrkkäisenä*

• taikanainen
        Sofienne kirjoitti:

... voin lähettää tämän jättisuuren korvalääkärin laskun?
        Ja muuten kiitos, korvani voi mainiosti nyt;D
        Pidä sinä vaan ne tikkus kurissa - en kaivele mitään vanhoja vaan toggin uusia*virn*.

Kun tarkkaan luit puhuin ilmiöstä - se oli pointtini ei mikään muu.

Vai että sävyisämpiä ja yleisluonteisempia......hmmmm...pitäsköhän?

Ja ei henkilökohtaisia....öööh...milloinkas ne ovat olleet?

Jaa-a....

*sofi simmut ymmyrkkäisenä*

jenkkifirmalle lasku.... huomasin selvästi, että olisit halunnut vähän pilkkoa :))) ja luin tarkasti ja huomasin että puhut ilmiöstä.

tuo henkilökohtaiselta tuntuva, lähinnä sellainen ajatus oli, että jos tilanne on tulehtunut, niin helposti otetaan asiat henkilökohtaisina, vaikkeivät ne sitä olisikaan, toisaalta helposti annetaan henkilökohtaisuuksia kietoen ne kuitenkin yleisluontoisiksi... ööh, toivottavasti puutteellinen ulosantini ei estä ymmärtämistäsi. Mutta ei tästä enempää, mä en halua alkaa vääntämään asioista, kun en oikein osaa sellaista.

Yritetään koko porukalla saada palstalle eloisa fiilis, mitä sanot tällaisesta ?

taikis

• Sofienne
        taikanainen kirjoitti:

jenkkifirmalle lasku.... huomasin selvästi, että olisit halunnut vähän pilkkoa :))) ja luin tarkasti ja huomasin että puhut ilmiöstä.

tuo henkilökohtaiselta tuntuva, lähinnä sellainen ajatus oli, että jos tilanne on tulehtunut, niin helposti otetaan asiat henkilökohtaisina, vaikkeivät ne sitä olisikaan, toisaalta helposti annetaan henkilökohtaisuuksia kietoen ne kuitenkin yleisluontoisiksi... ööh, toivottavasti puutteellinen ulosantini ei estä ymmärtämistäsi. Mutta ei tästä enempää, mä en halua alkaa vääntämään asioista, kun en oikein osaa sellaista.

Yritetään koko porukalla saada palstalle eloisa fiilis, mitä sanot tällaisesta ?

taikis

En tiedä mitä tarkkaan ottaen tarkoitat "palstalla eloisa fiilis" pitämisellä.

Taidan hoidella nämä asialliset jutut - niitä kun - minulta ymmärretään sentään ilman sarvia ja hampaita.

Huumorijutuistani tuli sen verran iso haloo,
        että jätän suosilla väliin*virn*

*ilkikuriseen tyylinsä virnivä sofi*

• taikanainen
        Sofienne kirjoitti:

En tiedä mitä tarkkaan ottaen tarkoitat "palstalla eloisa fiilis" pitämisellä.

Taidan hoidella nämä asialliset jutut - niitä kun - minulta ymmärretään sentään ilman sarvia ja hampaita.

Huumorijutuistani tuli sen verran iso haloo,
        että jätän suosilla väliin*virn*

*ilkikuriseen tyylinsä virnivä sofi*

Georgella on enempi rahaakin kuin vaikka tällä onnettomalla jenkin purijalla :)

No, sitä tarkoitin että koitetaan kaikki ihmiset siellä nikkiemme takana vaan kirjoitella palstalle, että tämä pysyy vilkkaana,eloisa tarkoittaa vilkasta täällä meilläpäin. Kiitos kun vastailit.

Ja antaa vaan tulla sitä huumoriakin kehiin..ainakin se sianorgasmijuttu oli aikoinaan ihan kutkuttava :D
        kuin myös Glopin empiiriset tutkimukset........

• Jem-ma

Mitä sinä viiskymppisissä riekut?Palstat mennee sekasin vähemmästäkin juoksettumisesta.
      Tiiäks, että oon pessyt ikkunat ja naapuri kyseli huuli pyöreenä ehtisinkö häntäkin auttaan!Ei kertonut vaan mitä pitäis auttaa.;))
      Leivoin kuivan kaakun äsken, meinaan että voitais pitää jonkinmoiset nyyttärit.Sulla kun on nikissäskin tuota taikuutta, niin voisit taikoa kakslahkeisia jokusen paikalle.;)))

• norMix evk

...näyttäisikin olevan jo paikalla, vaikka hänen vaatemieltymyksistään minulla ei olekaan mitään tietoa. Itse ainakin käytän kaksilahkeisia :))

• Jem-ma
        norMix evk kirjoitti:

...näyttäisikin olevan jo paikalla, vaikka hänen vaatemieltymyksistään minulla ei olekaan mitään tietoa. Itse ainakin käytän kaksilahkeisia :))

Miksei itte oo tullut ilmottautumaan, kysynpä vaan.Etkä leipomastani kakusta välittänytkään senkin kaxlahkeinen otus.;))

• norMix evk
        Jem-ma kirjoitti:

Miksei itte oo tullut ilmottautumaan, kysynpä vaan.Etkä leipomastani kakusta välittänytkään senkin kaxlahkeinen otus.;))

...kakun sinä sitten leivoit?

• taikanainen****

sillä mä viiskymppisissä. Muuten meni ihan hyvin, mutta joku veti herneet hymiöitten käytöstä :))

Varmaan naapuri häikäistyi sun ikkunoistasi...olen muuten minäkin jo pessyt muutaman, otin vinkistäsi vaarin, enkä ahnehtinut kaikkia kerralla...

Yritetäänmpäs sitten taikoa :hokkuspokkuspiliokkus...... katsotaan löytyykö kepakosta voimaa :))

• Jem-ma
        norMix evk kirjoitti:

...kakun sinä sitten leivoit?

Tein *Sahramilla marmoroidun kakun*.Kerroksittain piti taikinaa laitella ja lopuksi haarukalla vedellä ristiinrastiin.Kyllä kannatti moinen urakka.;))
        Etkö aio ees maistaa?

• Jem-ma
        taikanainen**** kirjoitti:

sillä mä viiskymppisissä. Muuten meni ihan hyvin, mutta joku veti herneet hymiöitten käytöstä :))

Varmaan naapuri häikäistyi sun ikkunoistasi...olen muuten minäkin jo pessyt muutaman, otin vinkistäsi vaarin, enkä ahnehtinut kaikkia kerralla...

Yritetäänmpäs sitten taikoa :hokkuspokkuspiliokkus...... katsotaan löytyykö kepakosta voimaa :))

Ai jaa, vai hernenokan sieltä löysitkin.;))
        Eiks tulekin puhdasta ja saa hyvän mielen tuostakin pesuturhuudesta.

On sussa taikomisvoimaa, ihan selvästi.

• norMix evk
        Jem-ma kirjoitti:

Tein *Sahramilla marmoroidun kakun*.Kerroksittain piti taikinaa laitella ja lopuksi haarukalla vedellä ristiinrastiin.Kyllä kannatti moinen urakka.;))
        Etkö aio ees maistaa?

...noin kuohkeaa kakkua pitää maistaa. Olipa hyvää, kiitos :DD

• taikanainen
        Jem-ma kirjoitti:

Ai jaa, vai hernenokan sieltä löysitkin.;))
        Eiks tulekin puhdasta ja saa hyvän mielen tuostakin pesuturhuudesta.

On sussa taikomisvoimaa, ihan selvästi.

siinä vaiheessa tuli mieleen, että taidan olla liian nuori sinne palstalle, kun joku alkoi kasvattamaan ja opettamaan oikeaa tapaa kirjoittaa..... :))

• maron

niin urheilullista aamua että koneelle ehdin vasta nyt. Olin keilaamassa rakkaan sisareni kanssa ja se mokoma voitti minut.
      Ehkäpä selviän siitä pettymyksestä ajan kanssa - jospa seuraavalla kerralla voitan hänet!!!!
      Aurinko paistaa ja söin juuri ihanan lihottavan kermamunkin - se oli lohdutuspalkinto, niin ajattelin.
      Huusholli on sekaisin ja kukat kaipaisivat kastelua ja minä vaan istun koneen vieressä. Vierellä pöydällä odottaa nippu puhtaaksi kirjoitettavaa
      Koira tuijottaa minua odottavasti, on vielä päivän lenkki tekemättä,mutta tuntuu ettei millään jaksaisi.Laiskuutta-laiskuutta!!!

• taikanainen

olen eläissäni keilannut....se hemmetin mollukka karkasi aina taaksepäin kädestä :)) ja seuraavana päivänä oli olkapää ihan tohjona.

• norMix evk
        taikanainen kirjoitti:

olen eläissäni keilannut....se hemmetin mollukka karkasi aina taaksepäin kädestä :)) ja seuraavana päivänä oli olkapää ihan tohjona.

...vissiin pitänyt heittää selkä päin keiloja :DD

• taikanainen
        norMix evk kirjoitti:

...vissiin pitänyt heittää selkä päin keiloja :DD

sekin olis voinut sujua paremmin kuin nokka ränniin päin... mut yhden kaadon tein, vahingossa, pallo lipesi kädestä ennen aikojaan :))

• merliNelli

Keilailua en ole vielä kokeillut...pelkään että nakkisormeni jäävät reikiin arvaamattomin seurauksin..:DD
        Älä välitä siivosta..mun mökki on kuin pyörremyrskyn jäjiltä.Keittiöstä makkariin mennessä saa teholiikuntaa..kiipeä, kumarru, väistele tyyliin:DD

Laiskuus on hyve..kun sen osaa käyttää oikein:D

• maron
        merliNelli kirjoitti:

Keilailua en ole vielä kokeillut...pelkään että nakkisormeni jäävät reikiin arvaamattomin seurauksin..:DD
        Älä välitä siivosta..mun mökki on kuin pyörremyrskyn jäjiltä.Keittiöstä makkariin mennessä saa teholiikuntaa..kiipeä, kumarru, väistele tyyliin:DD

Laiskuus on hyve..kun sen osaa käyttää oikein:D

palloissa on eri kokoisia reikiä - hieman hävettää ottaa aina se pallo, jossa on ne paksusormiselle tarkoitetut reiät, mutta yritän tehdä sen aina salaa ettei kukaan huomaa.
        Mun siskon sormet on kun sukkapuikot, en saisi sormeani mahtumaan sen pallon peukalonreikäänkään!
        Ai kun tuli hieno sana - käänkään, onko tuollaista sanaa olemassakaan?

• merliNelli
        maron kirjoitti:

palloissa on eri kokoisia reikiä - hieman hävettää ottaa aina se pallo, jossa on ne paksusormiselle tarkoitetut reiät, mutta yritän tehdä sen aina salaa ettei kukaan huomaa.
        Mun siskon sormet on kun sukkapuikot, en saisi sormeani mahtumaan sen pallon peukalonreikäänkään!
        Ai kun tuli hieno sana - käänkään, onko tuollaista sanaa olemassakaan?

ehkäpä voisin kokeilla keilausta..jos palloja on erikokoisille sormille.Hmm..miten, oletkos kokeillu hohtokeilausta?
        Oon käsittäny et siellä ollaan vähän hämärähommissa, popituksen säestyksellä..:)

käänkään..kookoot..kinkin...on ne olemassa..Mulle joku vähän kettuili koo-kirjainten käytöstä kun alottelin kirjottaan.Nyt ei enää kukkaan huomauttele:D

• maron
        merliNelli kirjoitti:

ehkäpä voisin kokeilla keilausta..jos palloja on erikokoisille sormille.Hmm..miten, oletkos kokeillu hohtokeilausta?
        Oon käsittäny et siellä ollaan vähän hämärähommissa, popituksen säestyksellä..:)

käänkään..kookoot..kinkin...on ne olemassa..Mulle joku vähän kettuili koo-kirjainten käytöstä kun alottelin kirjottaan.Nyt ei enää kukkaan huomauttele:D

keilaus on sen verran uusi kokemus vielä, että en ole ehtinyt vielä hohtokeilaukseen asti, mutta se on kuulemma ihan kivaa ja hieno tunnelma - pitäis varmaankin joskus koeilla.
        Ja jos siellä hämärässä ei kaikki huomaisi minun kamalaa keilaustyyliäni - tai paremminkin tyylittömyyttäni.

• n52

sait talkooporukan pystyyn ja minä häippäsen uimaan.
      Kiitti kahvista.
      Toin uuden pussillisen niitä ilolla päälystyttejyjä pipareita jos niillä nyt enään mitään lisättävää..!
      Pitäkää hauskaa!!......=)

• merliNelli

uimareissua:)
        Pysyttele pinnalla ja muistithan uimapukineet..:D

nimim.kerran unohduksen kokenut:D

• MillaN

...vähemmän möksöttyneenä*

Niin...minäkin kaipasin vaihtelua...*ei hymiötä yhtään...niih!*

• Hmmpp.. Minkälaista vaihtelua haluaisit:)

• taikanainen

laiffi näytti.... mä olen nyt päivystänyt tän avaukseni kanssa, että saan kaikki kiinni heti kun nokkansa näyttävät..ja sori kauheesti kun sanoin niin kitkerästi siitä hävettämisestä.

• MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

Hmmpp.. Minkälaista vaihtelua haluaisit:)

...*ei hirvii sanoo*...mut jos nyt silleen vähän raottaisin vaihtelunhalun verhoa...tiedät sä niinku sellasta...*uskaltaistako sitä niin intiimii sanoo*...ei, en mä uskalla.

*vielä ehkä vähemmän möksöttönyt...kipaisee keittiöön piiloon*

*kohta tähän hymiötä*

• MillaN
        taikanainen kirjoitti:

laiffi näytti.... mä olen nyt päivystänyt tän avaukseni kanssa, että saan kaikki kiinni heti kun nokkansa näyttävät..ja sori kauheesti kun sanoin niin kitkerästi siitä hävettämisestä.

...itse kävin urputtamassa ja syystä sanoitkin.:D

Vaihtelu virkistää...itseasiassa kurkin teitä koko ajan ja vietin paljon aikaa chatissa...ja tietenkin laiffissa.:D

• MillaN kirjoitti:

...*ei hirvii sanoo*...mut jos nyt silleen vähän raottaisin vaihtelunhalun verhoa...tiedät sä niinku sellasta...*uskaltaistako sitä niin intiimii sanoo*...ei, en mä uskalla.

*vielä ehkä vähemmän möksöttönyt...kipaisee keittiöön piiloon*

*kohta tähän hymiötä*

Ei sitä ääneen tarvitse sanoa, pelkkä kuiskaus riittää;)

Mitäs sanot,jos kuiskaisin korvaasi: Ajattelen sinua yhtä paljon tänään, kuin eilenkin...

• merliNelli
        MillaN kirjoitti:

...itse kävin urputtamassa ja syystä sanoitkin.:D

Vaihtelu virkistää...itseasiassa kurkin teitä koko ajan ja vietin paljon aikaa chatissa...ja tietenkin laiffissa.:D

vakoilija on paljastunut:D

Täällä onkin joskus semmoinen tunne, että joku katselee...:P

• MillaN
        merliNelli kirjoitti:

vakoilija on paljastunut:D

Täällä onkin joskus semmoinen tunne, että joku katselee...:P

...luulla että olet ihan itekses täällä kaffeita keitellyt...mä olen vaklannut sua.:DD

• merliNelli
        MillaN kirjoitti:

...luulla että olet ihan itekses täällä kaffeita keitellyt...mä olen vaklannut sua.:DD

kerro muille..kun jatkoin kermaa maidolla ja suodatinpussinkin käytin kahteen kertaa ja..*hämillään*

• MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

Ei sitä ääneen tarvitse sanoa, pelkkä kuiskaus riittää;)

Mitäs sanot,jos kuiskaisin korvaasi: Ajattelen sinua yhtä paljon tänään, kuin eilenkin...

...haluan si...sinne*

Ihanaa...huulesi hipaisevat korvaani...kuuntelen sanojasi...ja lämpivät väreet kulkevat pitkin kehoani...

• MillaN kirjoitti:

...haluan si...sinne*

Ihanaa...huulesi hipaisevat korvaani...kuuntelen sanojasi...ja lämpivät väreet kulkevat pitkin kehoani...

..Tiedän mitä haluat..

Tunnetko perhosia vatsanpohjassa...

• MillaN
        merliNelli kirjoitti:

kerro muille..kun jatkoin kermaa maidolla ja suodatinpussinkin käytin kahteen kertaa ja..*hämillään*

...kahvi maistuikin niin omituiselta...kävin salaa maistamassa etkä huomannut mitään.:D

• MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

..Tiedän mitä haluat..

Tunnetko perhosia vatsanpohjassa...

...lentelee...kutittavat vatsanpohjasta...saavat aikaan kihelmöivän tunteen al...alakerrassa...

• MillaN kirjoitti:

...lentelee...kutittavat vatsanpohjasta...saavat aikaan kihelmöivän tunteen al...alakerrassa...

Voi sun kanssas...Millaseni..
        niin mielelläni minä..no arvaathan sinä;)

• MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

Voi sun kanssas...Millaseni..
        niin mielelläni minä..no arvaathan sinä;)

...*polvet notkuvat*...kuin suoraan sydämeen..."voi sun kanssas" :D

• merliNelli
        MillaN kirjoitti:

...kahvi maistuikin niin omituiselta...kävin salaa maistamassa etkä huomannut mitään.:D

Narahdit kurja...:DDD
        *saa kohtauksen..naurukohtauksen*

• MillaN
        merliNelli kirjoitti:

Narahdit kurja...:DDD
        *saa kohtauksen..naurukohtauksen*

...siellä narahtaa.:DD

Se mitään narahtamista ole jos rehellisesti kerron sun sumpin maistuneen omituiselta.

*mulla kyllä narahteli omituisesti sen sumpinjuonnin jälkeen* :D

• merliNelli
        MillaN kirjoitti:

...siellä narahtaa.:DD

Se mitään narahtamista ole jos rehellisesti kerron sun sumpin maistuneen omituiselta.

*mulla kyllä narahteli omituisesti sen sumpinjuonnin jälkeen* :D

lattialaudat narahteli..:D
        Ne paljastaa hiiviskelijän, mutta älä yritä väittää että kahvi narahtelis..se vaan huilahtaa kurkusta alas:D.. tosin sen jälkeen voi narahdella vähän aikaa, se menee kuitenkin ohi:D

Narahtelemisiin:D

• n52

tuolla toisella palstalla on hyvä keskustelu paheista ja siinä pitäisi olla ilman tätä rättiä mikä mulla on aina päällä,hitto kun mä haluaisin osallistu,mut mä en ole koskaa laittannu riviäkään ilman.
      Mitä mä tekisin,ku mä haluuuun!!!
      Sit mul on kyl ihan naku olo,iiikkk!!

Oisko se tarpeeks iso pahe jos mä niinku oisin joku merkitön...
      Ps.tarvis vähä yllytystä,eikä niin vähäkää..=)

Uintireissu oli ihana!!!Huomenna taas porejuttuihin.. =)

• merliNelli

jo huolestuin, ettet kerinnyt eksymään reissullasi:)

Jaa, vai pitäisi paitaa vaihtaa ja tilitystä tehdä..kaikkea ne keksiikin:D
        Meehän vain rohkeasti, tuun kohta perässä:D

• n52
        merliNelli kirjoitti:

jo huolestuin, ettet kerinnyt eksymään reissullasi:)

Jaa, vai pitäisi paitaa vaihtaa ja tilitystä tehdä..kaikkea ne keksiikin:D
        Meehän vain rohkeasti, tuun kohta perässä:D

vielä vähän funtsia!

Pisti pahan!...=)

• taikanainen

hyvin menee tuo koltun heittäminen :) opettelithan jo sitä uimareissulla. Vais on sulla kuitenkin niitä paheita sitten kun tunnustamaan pitäää mennä :)))

• n52
        taikanainen kirjoitti:

hyvin menee tuo koltun heittäminen :) opettelithan jo sitä uimareissulla. Vais on sulla kuitenkin niitä paheita sitten kun tunnustamaan pitäää mennä :)))

paheita?
        Pikkasen kauemmin mietittyäni aihetta olen taas varma,että ei niitä ole ja siksi minun täytyy niitä hankkia,sillä en todellakaan halua tulevien sukupolvien kuittaavan minua sukututkimuksissa sanalla kuiva tyyppi.
        Haluan jatkaa suvun yhtenä mustana lampaana paheiden lisäämistä...miksiköhän minulle tuli tunne niinkuin olisin jotain tunnustanut,vaikka juuri kaiken kielsin? Höh
        miettii itsekseen mikä meni ohi?

Ai niin koltun pois heitto....paheellisen olon...hui! =)

• merliNelli
        n52 kirjoitti:

paheita?
        Pikkasen kauemmin mietittyäni aihetta olen taas varma,että ei niitä ole ja siksi minun täytyy niitä hankkia,sillä en todellakaan halua tulevien sukupolvien kuittaavan minua sukututkimuksissa sanalla kuiva tyyppi.
        Haluan jatkaa suvun yhtenä mustana lampaana paheiden lisäämistä...miksiköhän minulle tuli tunne niinkuin olisin jotain tunnustanut,vaikka juuri kaiken kielsin? Höh
        miettii itsekseen mikä meni ohi?

Ai niin koltun pois heitto....paheellisen olon...hui! =)

oon vähän huolissani sinusta, kun tuntuu..hmm että olet melkein aina vähän eksyksissä..siis näillä palstoilla:)

Ahaa sukututkimusta, se on tosi kiintoisaa.Olen itse päässyt rajalle asti, nyt mietin miten jatkaa vai jäikö siihen:(

Meidän suvuissa täysin valkoinen bää, on kauhistus..:D

• n52
        merliNelli kirjoitti:

oon vähän huolissani sinusta, kun tuntuu..hmm että olet melkein aina vähän eksyksissä..siis näillä palstoilla:)

Ahaa sukututkimusta, se on tosi kiintoisaa.Olen itse päässyt rajalle asti, nyt mietin miten jatkaa vai jäikö siihen:(

Meidän suvuissa täysin valkoinen bää, on kauhistus..:D

No kyllähän minä olen jo jollekkin myöntänyt etsiväni tietä kotiin,mutta...huolissasi?

Eksynyt etsimään vai?
        Eksyttänyt etsijänsä?

Kauheasti noita kysymyksiä tarkoittaa,että nyt ei auennut..????????

• merliNelli
        n52 kirjoitti:

No kyllähän minä olen jo jollekkin myöntänyt etsiväni tietä kotiin,mutta...huolissasi?

Eksynyt etsimään vai?
        Eksyttänyt etsijänsä?

Kauheasti noita kysymyksiä tarkoittaa,että nyt ei auennut..????????

olet:D

Oliskohan liika huolehtivuus pahe*miettii*..jatka ihan rauhassa vaan.
        Älä turhaan mieti, en aina itsekkään ymmärrä.
        Joskus valaistuu......heureka:DDD

Huomiseen:D

• n52
        merliNelli kirjoitti:

Itse aloin miettimään,että et kai viitannut whisky pullon yksin juomiseen,mutta lupasin kyllä alkuun toimittaa tänne uuden.
        Minusta tulee kyllä pikkuhiljaa ilman paheita sellainen tiukkapipo,että joudun lupaukseni perumaan sillä se voi olla paheisiin yllyttämistä ja silloin minusta voisi taas tulla paheellinen.
        Ajattele miltä siellä sukujutuissa kuulostaisi jos sanottaisiin,että se oli paheellinen nainen..vau..olisiko siinä sittenkin jotain ...jujua?

No, nuku kauneita untasi joka sinulle parhaimman levon suo.
        Juttellaan taas aamukahvilla ja siellä on varmaan vielä jäljellä niitä ilolla kuorutettuja pipareitakin. =)

• n52
        merliNelli kirjoitti:

teille kaikille kahvit valmiiksi ja siinä on myös turetta pullaa korissa liinan alla,kun en tiedä kuinka kauan nukutte...=)

Halukkaille on myös uusi pussi niitä ilolla päälystettyjä pipareita.

Heippa,minun täytyy lähteä viemään iltatähteä kouluun.

Oikein kaunista aamua jokaiselle.
        Ulkona näkyy auringon valoa....=)

• merliNelli
        n52 kirjoitti:

teille kaikille kahvit valmiiksi ja siinä on myös turetta pullaa korissa liinan alla,kun en tiedä kuinka kauan nukutte...=)

olen kolkutellut jo pitkään.Ovet ei vaan aamulla aukene, en kai saranan puolelta sentään yritä..:D

Huomenta ja kiitos kahvista ja nisusta, otin piparinkin ja muutaman taskuunkin..kaiken varalta:D

• n52
        merliNelli kirjoitti:

olen kolkutellut jo pitkään.Ovet ei vaan aamulla aukene, en kai saranan puolelta sentään yritä..:D

Huomenta ja kiitos kahvista ja nisusta, otin piparinkin ja muutaman taskuunkin..kaiken varalta:D

uskallan tunnustaa,että vollasin pitkin aamua kun luin Jermun sadun,mutta et sitten koskaan saa kiusata minua siitä tai en ikuna kerro osallistuinko pahe-ketjuun...kun minulla se pahe....aaahhh!!....=)

sinä kiltti.

• taikanainen
        n52 kirjoitti:

nyt vasta ehtii oikein istahtaa juomaan kahvit :)

• taikanainen
        merliNelli kirjoitti:

sulle vielä yhden paheen... naamioinnin läpinäkyvyys tunnustusketjussa :))))

• n52
        taikanainen kirjoitti:

ku mä en yhtää niiku...osaa,tullu tommost.. ja tää viittaa siihe kidutuksee .
        Ei voi olla totta!!grrr..ku mä en osaa olla muu ku mä! =(
        Sä varmaan osaat säilyttää tollast turhaa tietoa?
        Sinäkin kiltti.

• taikanainen
        n52 kirjoitti:

ku mä en yhtää niiku...osaa,tullu tommost.. ja tää viittaa siihe kidutuksee .
        Ei voi olla totta!!grrr..ku mä en osaa olla muu ku mä! =(
        Sä varmaan osaat säilyttää tollast turhaa tietoa?
        Sinäkin kiltti.

olet siis käynyt siellä :))

Tuota merliä tarkoitin, hän näyttää myös hiippailleen niillä nurkilla, unohti varmaan vaihtaa koltun vaikka kampauksen olikin rustannut :)

• n52
        taikanainen kirjoitti:

olet siis käynyt siellä :))

Tuota merliä tarkoitin, hän näyttää myös hiippailleen niillä nurkilla, unohti varmaan vaihtaa koltun vaikka kampauksen olikin rustannut :)

jos nyt oikein rehelliseksi herkeän niin en minä missään ole ku ei tässä nyt sentään kaikkiin jouda ja tuollainen ha pitäisi lailla kieltää!!!se näkyy jupiteriin asti.!!!
        Kiinnittää turhaa pysähtymistä ku ei mitään asiaakaan.....!

Kiltti!

• taikanainen
        n52 kirjoitti:

jos nyt oikein rehelliseksi herkeän niin en minä missään ole ku ei tässä nyt sentään kaikkiin jouda ja tuollainen ha pitäisi lailla kieltää!!!se näkyy jupiteriin asti.!!!
        Kiinnittää turhaa pysähtymistä ku ei mitään asiaakaan.....!

Kiltti!

mitä..pitäiskö tässä olla asiaakin.... jestas sentään, sellainen ei kuulu paheisiini, siis asian puhuminen :))

• n52
        taikanainen kirjoitti:

mitä..pitäiskö tässä olla asiaakin.... jestas sentään, sellainen ei kuulu paheisiini, siis asian puhuminen :))

ei mikää varsikaan kirjottelu,mut nyt mä kumminkii tajusin,että kyllähän sinä tietäisit jos minä muka ketjussa kun siemie eli emme tiedä mitään mitä ei ole...huh.. sekoilen turhaan..koska et sä tiedä eikä kukaa muukaa HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
        Kiltti minä! .....=)

Ja kiltti sinä varmuuden vuoksi..=)

• merliNelli
        taikanainen kirjoitti:

Eipäs nyt innostuta..kolmesti kävin ketjun merkkaamassa..:PP
        Etkä arvaa, miten:DD

• merliNelli
        merliNelli kirjoitti:

Eipäs nyt innostuta..kolmesti kävin ketjun merkkaamassa..:PP
        Etkä arvaa, miten:DD

niin ja kukas se siellä paljasteli, hyi sinnuu..*nauraa*

• Tässä oon posket helakanpunaisena kuumeesta yrittäny lueskella palstoja kun ei koko aikaa pysty makoilemaan.
      Kylläpä oli sinulta äkäinen herätys, kuin armeijassa *arvelee, ei ole käynyt armeijaa*.
      Heh, hyvä että herättelet.

Nyt taas vähäksi aikaa punkkaan. Herätteletkö taas huomenna?

• taikanainen

tuo ääni karkailee :)) Johtunee aiemmasta työstäni, piti porukkaa komennella hommiin :D

Ai, sä olet nyt kuumeessa, harmin paikka. Saattaa olla että huomennakin tulee jotain päästeltyä, jos inspiraatio iskee. Tänään olen kyllä päivystänyt melkein koko päivän tätä sekalaista seurakuntaa, lienevät taas tuolla toisella palstalla, pitänee käydä kurkistamassa sinnekin... :DD

• Jermu
        taikanainen kirjoitti:

tuo ääni karkailee :)) Johtunee aiemmasta työstäni, piti porukkaa komennella hommiin :D

Ai, sä olet nyt kuumeessa, harmin paikka. Saattaa olla että huomennakin tulee jotain päästeltyä, jos inspiraatio iskee. Tänään olen kyllä päivystänyt melkein koko päivän tätä sekalaista seurakuntaa, lienevät taas tuolla toisella palstalla, pitänee käydä kurkistamassa sinnekin... :DD

En en en !!!! Kjäh!

• taikanainen
        Jermu kirjoitti:

En en en !!!! Kjäh!

et vai, senkin karkulainen, ala palata ruotuun vaan sinäkin.....

• max-life

*Hiukset sekaisin, selkä naarmuilla ja kehon lihakset hellinä vääntäytyy ylös. Leuka sievällä sängellä, hymyn kare suupielessä ja silmät raukeina astelee koneelle ja naputtelee*

-Juu, hereillä ollaan.. kiitos herätyksestä, muruseni...;)

• taikanainen

ei mennyt kiljuminen hukkaan, kun hurmurimmekin kuuli sen, ihanaa....(voi piru, kun meinaa tälläkin koviksella alkaa heikottamaan tuo muruseni :D)

Mutta MIKSI sulla on selkä naarmuilla.....*huolestunut* Eikait vaan ole Anoska piilossa ollut selän takana...Hän on vielä hukassa...

• max-life
        taikanainen kirjoitti:

ei mennyt kiljuminen hukkaan, kun hurmurimmekin kuuli sen, ihanaa....(voi piru, kun meinaa tälläkin koviksella alkaa heikottamaan tuo muruseni :D)

Mutta MIKSI sulla on selkä naarmuilla.....*huolestunut* Eikait vaan ole Anoska piilossa ollut selän takana...Hän on vielä hukassa...

Sinäkö kovis...? Lutunen taikinainenhan sinä olet..=)

Ja naarmut selässä.. lienee sitten ollut käpyjä selkäni alla...

• taikanainen
        max-life kirjoitti:

Sinäkö kovis...? Lutunen taikinainenhan sinä olet..=)

Ja naarmut selässä.. lienee sitten ollut käpyjä selkäni alla...

vai käpyjä.... se tuo toimittaja toimitti parit käpysanomat tässä taannoin :)

No, arvelin kovis olevani kun ei ollut pahemittarissa hekumasta tietoakaan... vaan toisten murheita hilaan matkassani..testin perusteella..

Kävin muuten tuolla turhaCeen älykkyystestissäkin, pitäisköhän tilata diplomi, tulos yllätti itsenikin, krhöm.

• max-life
        taikanainen kirjoitti:

vai käpyjä.... se tuo toimittaja toimitti parit käpysanomat tässä taannoin :)

No, arvelin kovis olevani kun ei ollut pahemittarissa hekumasta tietoakaan... vaan toisten murheita hilaan matkassani..testin perusteella..

Kävin muuten tuolla turhaCeen älykkyystestissäkin, pitäisköhän tilata diplomi, tulos yllätti itsenikin, krhöm.

Käpysanomat..öh..niinpä muuten taisi olla.. sattumaa vaiko alitajuntani tepposia..? Ja kun sen tähtitoimittajan syntilistassa tuo mokoma hekumallisuus taitaa ykkössynti olla..=)

Voi sinua poloista.. murheiden matkanainen.. laulun sanoin: mukanaan suruja(nsa) raahaa meni minne vaan.. vaan ole huoleti, pian vaihtuu molli duuriin ja rattoisat rallit raikaa..;)

• ihmettelix

"ihmettelix ihmettelemään ja hämmentelemään meitä..." mitäs toi?
      Kysyy hämmentynyt ihmettelix.:)

Hmmm...vakkarit poissa ja missäs puskajussit, ei kait vain vakkareiden helmoissa piilossa, eeeeen usko;)

• taikanainen

onko kauha takataskussa kans :))

Lienevätkö puskikset laahustaneet vakkarien perässä, yksi näkyi heti käyvän kimppuun kun palailtiin....

ja upeaa, otit juuri sen oikean ihmettelevän asenteen tähän avaukseen,hih...

• kipittää kaffeeseen........*hymyilee typertyneenä***

----pitähän sitä eläkin välillä:-)

vetäisee henkeä ....joo ---elossa ainaskin....noin suurinpiirtein.....

• taikanainen

elämä on *katselee kummissaan*....

Luulin jo vaikka mitä, kun ei näy ei kuulu, ja maxikin oli häipynyt, kait elämään välillä :))

• n52

Siinä sitä kahvia ja ilolla päälystetyt loput piparit ja päivän kunniaksi mahtava rakkauden rippeillä kuorutettu täytekakku.
      Vielä tosikoille laitoin tosissani turhan tuhteja täyteleipiä.

Kiitokset hurjasta urakastani otetaan vastaan aprillisesti pilana.

Olkaapatten hyvä...=)

• taikanainen

kahvi lienee johlamokaa :)

• n52
        taikanainen kirjoitti:

kahvi lienee johlamokaa :)

eilisestä asti kysymys taskussa kun haluan tietää,että onnistuinko ilmän vakituista paitaani.
        siis mikä olin pahe ketjussa?

Kahvi on aidosti ystävyyden makuiseksi keitetty...=)

• taikanainen
        n52 kirjoitti:

eilisestä asti kysymys taskussa kun haluan tietää,että onnistuinko ilmän vakituista paitaani.
        siis mikä olin pahe ketjussa?

Kahvi on aidosti ystävyyden makuiseksi keitetty...=)

kuka olit, paljasta toki :)
        Sori kun en huomannut tätä aiemmin, olen ollut niin kiukkuisella päällä tännän.

• n52
        taikanainen kirjoitti:

kuka olit, paljasta toki :)
        Sori kun en huomannut tätä aiemmin, olen ollut niin kiukkuisella päällä tännän.

selville kuka oli haastaja...=)

kiitti kun vastasit!

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe