Onkohan Kalajoen hiekkäsärkkien läheisyydessä mahdollista alastomana auringon ottoon
Nakuilua Kalajoella
10
974
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Mistähän kohtaa löytys sieltä paikka jossa voi olla nakuna
- Anonyymi
Hiekkarannalla
- Anonyymi
vähän voi olla myt kylmä :)
- Anonyymi
mut löytyy montakin paikkaa missä voi olla huoletta t. mies kalajoelta
- Anonyymi
Niinpä, kun vain tietäs suunnilleen paikan niin tultais nakuileen kyllä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kun vain tietäs suunnilleen paikan niin tultais nakuileen kyllä,
Noin kymmenen metriä vesirajasta.
Ei ole.
- Anonyymi
Olen kuullut puhuttavan Kalajoen Letoista, missä naturistit ottavat auuurinkoa, mutta en tiedä alueen uintimahdollisuuksista. 'Guuglailin' Google Mapsistä ja löysin alueelle johtavan Lettojen (?) tien, jonka mukaan alue ollee muutama km ison turismialueen pohjoispulella. Muutama vuosi sitten yövyin leirintäaluen rivitalossa ja etsin Lettoja turismialueen eteläpuolelta. Satama-alueesta etelään oli pieni dyynialue, jonka kätköistä löysin suojaisan kuopanteen, jossa aatamin asussa auringon säteiden joka soluani hellien ristikoiden parissa ja romskua lueskellen vietin ihan nautinnollisen parituntisen rauuhassa. Jonkin ajan kuluttua lähistölle asettui nuori pari ja hieman kaempana kurkotteli kaksi nuorta miestä omilla tahoillaan kai seuraa etsien. Itse en ollut vielä siinä tarpeessa, kun edellisenä iltana sain touhuilla ja nautiskella kahden naapurihuoneistossa majoittuvan saksalaismiehen kanssa. Aikaisin aamulla he menivät töihin ja itselläni koitti kotimatka pienen dyynihetken jälkeen. Make
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022