Olen ihastunut esimieheeni. Yksi kerta oltiin työpaikalla tyhjän kerroksen yhdessä huoneessa, puhuttiin tiukkaa työasiaa, mutta jälkikäteen ajateltuna tunnelma oli tietyllä tavalla intiimi. Jos silloin olisin tajunnut minun ihastumisen, olisin käyttänyt sen hyödykseni. Vasta myöhemmin tajusin. Meillä on paha työntekijän, eli minun, ja työantajan välinen kriisi joka voi johtaa siihen, että päätämme yhdessä päättää työsuhteeni. Jos näin, niin silloin viimeistään heitän, että jos on kahviseuraa vailla, niin saa soitella. :D Mutta, on kyllä erittäin todennäköistä että tunne on vain yhdensuuntainen, mutta minulla ei ole mitään menetettävää. Jotenkin silloin se neukkaritilanne oli jännä kun nyt korona-aikaan olisi ollut tyhjää tilaa ihan ala-aulassakin, mutta esimies halusi tavata tosi rauhallisessa paikassa...
Ihastunut esimieheen..
Anonyymi
2
91
Vastaukset
- Anonyymi
Tsemppiä! Itekin työkaveriin ihastunut. Mietin teenkö aloitteen vai en.. Ei taida miehet vihjeitä tajuta joten pitää heittää suoraan. En vain tiedä uskallanko.
Ilmoittele jos haluat täällä puhua, tiedän nimittäin tunteen. Hirveä halu hakea muita jotta voisin kysyä ulos..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180