Kumma homma kun soittelevat kovasti ja lupaavat töitä mutta mitään ei tapahdu ei vaikuta kovin ammatti taitoiselta porukalta! onko muilla kokemuksia tästä vilttiketjusta vai onko se naama joka ei miellytä.....
1ketju kokemuksia
4
4581
Vastaukset
- Anonyymi
Itte ainakin näiden kavereiden kanssa olen ollut tekemisissä jo heidän aikaisemmassa työpaikassaan ja ovat mielestäni olleet todella päteviä ja mukavia ukkoja. Tämän 1-ketjunkin kautta olin muutaman päivän miellyttävissä töissä mutta itse purin sopparini kun toiset työt veivät mennessään. Palkat kunnossa ja työvaatteet myös. Ei mitään pahaa sanottavaa kavereista.
- Anonyymi
Lopettivat Turun toimipisteen ! Tampereen sais kanssa lopettaa ihan muuten vaan! Turussa oli kaikki hienosti harmittaa tosi paljon! Olin pitkään hommissa ja kaikki olivat tyytyväisiä!
- Anonyymi
Onko ketjulla enään
Töitä?- Anonyymi
Tampereen toimistolla?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748