Moi!
Olen siis hankkimassa harjasgekkoa ja olen miettinyt, että kauan se pärjää yksin kotona. Olen netistä yrittänyt etsiä, mutta en vain löydä. Käyn siis kesäisin paljon mökillä, joten gekon pitäisi pärjätä kotona pari päivää ainakin, joten onko se mahdollista?
Harjasgekko yksin kotona
3
269
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mahdollista. Jos olisit viitsinyt tutustua eläinsuojelulakiin ja kyseisen lajin ravintoon, niin tajuaisit itsekin, ettei tuollainen käy päinsä.
- Anonyymi
Olen lukenut faunattaren sivuilta, että harjasgekko syö 3-5 kertaa, joten eikö sen pitäisi sitten pärjätä. Ajattelin itse, että ongelma olisi liskon terraariossa oleva kosteus, että se ei pysyisi oikeanlaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut faunattaren sivuilta, että harjasgekko syö 3-5 kertaa, joten eikö sen pitäisi sitten pärjätä. Ajattelin itse, että ongelma olisi liskon terraariossa oleva kosteus, että se ei pysyisi oikeanlaisena.
Niin tarkoitin siis 3-5 kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106