Olen säännöllisen epäsäännöllisesti käynyt täälläkin huokailemassa kaukosuhteen ikävääni, mutta nyt on ilouutinen että vihdoin saamme viettää koko kesän yhdessä, toukokuu - elokuu!
Tän voimalla jaksaa sitten taas koko ensi talven, koska talvella taas jatkuu etäily. Nyt kuitenkin nautitaan :) tänään valmistan ihanan aterian vain meille kahdelle ja käymme saunassa ja nautimme yhdessäolosta.
Kesä yhdessä!
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno tunnekirjoitus sulta. Ihana kesä teillä edessä, se paikkaa paljon menetettyä korona-aikaa. Nauttikaa toisistanne!
- Anonyymi
Oi että kuulostaa ihan unelmalta kumpa itsekkin voisin koko kesän viettää rakkaani kanssa!
Mutta ihanaa kesäö näin jälki käteen:)- Anonyymi
No ei se mitään haittaa jos tunnet niin ettet halua olla tekemisissä mun kanssa nii se tarkoittaa sitä että silloin saan olla muiden kanssa sillein ja viettää aikaa muiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se mitään haittaa jos tunnet niin ettet halua olla tekemisissä mun kanssa nii se tarkoittaa sitä että silloin saan olla muiden kanssa sillein ja viettää aikaa muiden kanssa.
Saat ihan vapaasti viettää aikaa kenen kanssa haluat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299