Paljon aloittava rakennuspeltiseppä saa palkkaa, työkokemus 0v. Ellei sitten lasketa sitä työharjoittelua mikä oli sen työvoimakoulutuksen ohessa
(kävin rakennuspeltisepän koulutuksen te toimiston järjestämä)
Rakennuspeltiseppä
9
807
Vastaukset
- Anonyymi
Palkka on aloittajille 0v työkokemuksella semmoset 14-15€/h joka tekee 2240-2400€ brutto.
Tiedän sen kun itse kun aloitin noissa hommissa niin sain 14,50€/h. Nykyisin tienaan enemmän kun olen ollut alalla jo 4,5vuotta- Anonyymi
Paremmin tienaa heti kun koneistustöissä. Itse aloitin koneistustöissä 1700€ brutto kuukausipalkalla. Vaihdoin sitten muihin kuin koneistustöihin aika nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin tienaa heti kun koneistustöissä. Itse aloitin koneistustöissä 1700€ brutto kuukausipalkalla. Vaihdoin sitten muihin kuin koneistustöihin aika nopeasti.
Missä tahansa muussa työssä tienaa paremmin kuin koneen ääressä..
- Anonyymi
Enemmin näköjään tienaa kuin yli 20 vuotta alalla ollut paksulevyseppä.
- Anonyymi
No ei kaikkea kannata uskoa mitä netissä kirjoitetaan. Mikä tahansa saattaa olla puppua ja johtua esim. mt-ongelmista, mutta kyllä tuo varmaan mahdollistakin on. Mutta valitettavastihan on niin että aivan kaikki ei ole aivan kaikille mahdollista, eikä tarvi ollakaan.
- Anonyymi
Ammattilaiset ketkä ollu jo useita vuosia saattaa tienata jopa 16-20euroa tunti. Mutta se työkokemus alkaa olla jo sitten 6-10vuotta
- Anonyymi
Edes ammattilaiset ei tienaa 20€/h vaikka olisi kuinka paljon sitä työkokemusta.
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Aloittelijat saa tessin mukaista palkkaa eli 12€/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337