Eikä ollut paljon muuta kuin kehuja. Konstailematon, lujatekoinen perusauto. Hyvä ajaa, ei moitteita ohjauksesta sanaakaan, päinvastoin testaaja sanoi auton kulkevan suoraan. Ajomelua vähän moitittin satasen nopeudessa, huom, vain vähän, sanoi samaa monista muista saman koko luokan autoista. Ei haitaksi asti ollenkaan.
https://www.nettiauto.com/artikkeli/suzuki_vitara_hybrid_jouhea_manuaali
Uusi Vitara Hybrid koeajossa.
6
157
Vastaukset
- Anonyymi
Kulkeeko suoraan kieh kieh kieh....
- Anonyymi
Joo, mut Audii, Mersuu, bemarii, Opelii, Volkkarii.
- Anonyymi
Vähän kalliiksi nousee hinta, tuo perus GL mallikin jo 27 tonnia, pelkällä manuaalilla,vähääkään jos varusteita lisää (automaatti ym) niin 28 menee rikki, paremmin varusteltu tietenkin jo 30 tai todennäköisesti ylikin reippaasti. Dusterin saa kaikkinensa parhaan version 24-25 tonniin ja on vähän tilavampi.
- Anonyymi
Manuaali hybridi ei olekaan ihan tavallinen tapaus, vaikka Honda CR-Z sellainen aikanaan jo olikin.
"Kulutus asettuu kaupunkiajopainotteisessa ajossa noin 7 litraan."- Anonyymi
Nämä kevythybridit on lähes kaikki manuaaleja.
- Anonyymi
Automaattivaihteisto-versio puutuu myyntivalikoimasta, mikä on mielestäni iso puute.
Yhteistyökumppanin hybridi Ravista automaattivaihteistolla pääsin ottamaan ensisauhut ja onhan se tosi hieno kampe kokonaisuudessaan.
Tosin hintaluokka on luokkaa korkeampi, kuin susukimanuaalilla,mutta kannattaa odottaa kunhan tojo raskii luovuttaa automaatin suzukin käyttöön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066