Oikeastaan syvä taantuma asjaa tiiviimpiä yhteismarkkinoita ja yhteistä
rahoitusjärjestelmää. Yhdelläkään jäsenmaalla ei talouden näkökulmasta ole
mitään järjellistä halua erota Euroopan unionista, vaan pikemminkin tiivistää
sitä kokonaisuutena. Yhteiset markkinat tukisi jäsenmaiden talouksia
ulkopuolisilta vaikutteilta.
Euroopan unionin Liittovaltio voisi olla nyt mahdollinen
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on aina sama virsi yhä uudestaan, siispä minullakin.
EU on hyvä, onko niin? Miten hyvä oli NL?
https://youtu.be/d7HROLJWiZE - Anonyymi
Taas näitä idioottialoituksia. Oma napa lähinnä.
Verotusoikeuden siirtäminen Euroopan unionille esim. valtionverotuksessa
laskisi monen palkansaajan veroprosenttia ... On siitä hyötyäkin.- Anonyymi
Ei varmaan laske veroja vaan näivettää eurooppalaisten ja suomalaisten talouden. Idioottitavisten ei kannattais vaivata typeriä päitään moisilla asioilla kun eivät tajua. Itellä nyt sentään korkeakoulututkinto talouden alueelta niin skalla väittää tajuavani talousasiat paremmin kuin 99% muista.
- Anonyymi
Kyllä Euroopassa on yleensä pienemmät verot jos ne yhtenäistetään
- Anonyymi
Kyllä tahtoa eroamiseen on, mutta taloudelliset mahdollisuudet heikot. Taitaa eeuuta pitää kasassa enää taloudellinen riippuvuus, sekä kansallisvaltioiden omaisuuden, resurssien yms. myynti ja hajauttaminen. Kun maa ei enää pärjää itsenäisesti, niin mitkä on vaihtoehdot EU-jäsenyyden suhteen? Voi pyhä isä mikä munaus oli kansalta uskoa myyntimiesten puheet ja tyhjät lupaukset eeuusta. Mitä saimme? Emme mitään muuta kuin velkahelvetin ja vittuilevia eu-uskovaisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363807- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311546- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821262