Iltalehdessä oli otsikko:
" Kaikki suomalaiset pääsevät taas Viroon − UM: Kaikki virolaiset eivät
kuitenkaan pääse Suomeen " Pääseekö Kansaneläkeläiset kanssa Viroon edes
tunniksi ?
Perussuomalaiset on eroamassa EU:sta ja Te ette pääsi sitten Viroon ja Tarvisiko,
sitten Viisumin ja Kutsun Viroon ?
Luin, että Perussuomaliselle ei ole mahdottumuus näyttää Passia rajalla ?
Mutta jos pitää olla Viisumi myös sitten Viroon ... Siitä kait Viro ja EU päättää ?
Olisiko Virosta tultaessa kiva näyttää kassit ja tulli mies tonkii teidän taskut
ja ulosottomies vie rahat ... ja kytät hakkaa Teitä satamissa, kun olette saaneet
halpaa viinaa ? Miten kansneläkeläinen tarkistetaan ??
Onko nyt ollut niin, että Te ette ole päässeet edes Viroon ?
1
<50
Vastaukset
Tähän epäkohtaan on haettava kansainvälistä apua !
Esim. YK:n pääsihteeri Antonio Guterres vetosi voimakkaasti
ihmisoikeuksiin ihmisoikeusneuvoston (United Nations Human Rights
Council, UNHCR) 43. istunnossa eilen Genevessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151