Huomattiinpa tuossa juuri että on mokattu miehen kanssa kunnolla. Ekassa asunnossa meillä oli omistussuhde 49-51 eli minä olin ensiasunnon ostaja ja sain vapautuksen varainsiirtoverosta . Myytiin talo ja ostettiin uusi. Eipä tajuttu kikkailla tuolla omistussuhteella vaan laitettiin kauppapapereihin omistus 50-50.
Maksettiin molemmat täydet varainsiirtoverot, yhteensä n. 8000e. Pystyyköhän omistussuhdetta muuttamaan jälkikäteen ja näin anoa muutosta verotukseen vai tuliko nyt maksettua tyhmyydestä tuo 4000e?
Varainsiirtoveron muuttaminen
Anonyymi
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Märämuotoinen kauppakirjan korjauskirja, jonka kaupanvahvistaja vahvistaa. Toki alkuperäisestä kaupasta ei saa olla yli 5 vuotta aikaa.
- Anonyymi
Menisiköhän näin helposti?! Noh, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis tai ainakin nyt lompakko. Laittelin verotoimistoon viestiä, katsotaan miten käy.
- Anonyymi
Jos olisitte asunut 2 vuotta niin ette olisi joutunut maksamaan mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197