Niin milloin viimeksi laitoit kielesi naisen suuhun?
Milloin viimeks annoit naiselle kielisuudelman?
19
95
Vastaukset
Parasta aikaa kieli menee naisen suuhun. Päivittäin, päivittäin.
Jascal kirjoitti:
Miten se voi mennä jos se on siellä jo? 😜
No näin tietysti. 😛
https://i.gifer.com/V9RE.gif
- Anonyymi
Öö oisko jotain kolme-neljä vuotta sitten?
- Anonyymi
Mä tarjoisin naiselle ruokaa tai jäätelöä suuhun, ei mitään kieltä.
- Anonyymi
tie sydämeen käy vatsan kautta, vanha viisaus, tai isän humoristinen viisaus, miten sen ottaa. =)
Kaikki naiset on huoria joten laitan kieleni enintään tyttöjen suuhun ja kärpänen naisten suuhun.
- Anonyymi
Jokke sä oot palstan Kingi, tulen orjaksesi jos paat puhelinnumerosi mulle.
- Anonyymi
En ole edes suudellut koko elämäni aikana.
- Anonyymi
En suutele naisten kanssa koska heillä on ollut sladdi suussa🤮
- Anonyymi
Onko väliä sillä, onko se ollut oma tai lainattu?
- Anonyymi
Smegmaa on nainen suussa myöritellyt, hyi, hyi
- Anonyymi
Joskus vuonna 1990
- Anonyymi
Hampaat yhteen kolisee, mitä tuostakin tulee...
- Anonyymi
Kielellä voi tehdä te se itse-koronatestin kaverilta.
- Anonyymi
En tykkää kielipusuista. Ihan normisuutelua eli eilen naisen kanssa.
Yhhhh! Jokaisella on oma kieli!
Muutenkin käytän vesinuudelia. Välimatkan arviointiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154