oliks tollanenkin malli joskus
mitsubishi sapporo
5
168
Vastaukset
- Anonyymi
Oli ja ihan isoilla kirjaimilla.
- Anonyymi
On noita Galantiin perustuvia autoja ollut jokunen Suomessakin, koska kerran olin puolivakavissani tällaisen käytetyn 70-luvun lopun mallin kaupoissa. Kauppa kaatui pahoihin ruostevaurioihin. Komea kaksiovinen malli hyvillä varusteilla se oli.
- Anonyymi
Olet oikeassa, Sapporo perustui Galantiin ja oli tekniikaltakin pitkälle sama, mutta korin perä muotoiltu tyylikkäämmin, coupen näköiseksi.
Autowiki kertoo enemmän ja Googlestakin löytyy kuvia vaikka kuinka! - Anonyymi
Vai olikohan Gordia jos 70-luvulla?
Tietääkseni Sapporo tuli 1980-luvun alussa (2-ovinen) ja toinen malli 1980-luvun lopulla (4-ovinen).
Tutulla oli Sapporo 2.0 GRS -82. Siinä oli muistaakseni tuplakaasarit. Oli kova kulkemaan, hiljainen kyyti, sporttiset pyyshipenkit, kehyksettömät (karmittomat) ikkunat. Alusta tais olla myös vähän erilainen Galantiin verrattuna? Sporttisempi? Tälläisen vm.82 kyydissä siis olin joskus 80-luvun lopulla. Hieno auto oli! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai olikohan Gordia jos 70-luvulla?
Tietääkseni Sapporo tuli 1980-luvun alussa (2-ovinen) ja toinen malli 1980-luvun lopulla (4-ovinen).
Tutulla oli Sapporo 2.0 GRS -82. Siinä oli muistaakseni tuplakaasarit. Oli kova kulkemaan, hiljainen kyyti, sporttiset pyyshipenkit, kehyksettömät (karmittomat) ikkunat. Alusta tais olla myös vähän erilainen Galantiin verrattuna? Sporttisempi? Tälläisen vm.82 kyydissä siis olin joskus 80-luvun lopulla. Hieno auto oli!Vuosimallia en mene vannomaan, muistikuva on, että se olisi -79 tai -80. Malli oli Sapporo niin rekisteriotteen kuin mallikilven mukaan. 2-litrainen kone siinä oli, kehyksettomät ikkunat ja todellakin hienot plyyshipenkit. Saattoi olla muuttoauto, ratti joka tapauksessa "suomipuolella". Ruostevauriot vaan oli senverran hankalat ettei oma taito riittänyt korjauksiin joten asia jäi. Silloin Pohjanmaalla olleen punaisen auton myöhemmistä vaiheista en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269