Rakastavassa ilmapiirissä auringonlaskua ilta illan jälkeen?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen kanssa katsoisit
14
98
Vastaukset
Kyllä se on se Jan1 tyyppi. Tykkään siitä tyypistä, mukava kaveri.
- Anonyymi
Voi tuon tehdä yksinäänkin, ei tule ainakaan riitaa kuvakulmasta.
AsianVierestä - Anonyymi
Niin minäkin.
T. Kumpulainen Anonyymi kirjoitti:
Voi tuon tehdä yksinäänkin, ei tule ainakaan riitaa kuvakulmasta.
AsianVierestäYksinään niin, kaikista helpointa. Ei tarvitse sommitella ja sovitella, näin eiku noin.
Jan1 kirjoitti:
Yksinään niin, kaikista helpointa. Ei tarvitse sommitella ja sovitella, näin eiku noin.
Kiva kuva :)
Lillis2020 kirjoitti:
Kiva kuva :)
Kiitos. 😊
Väsähtänyt vanhempi kuva, taidekuva. 💤😃
Isompi muksu kuvaa kännykällään mitä erikoisempia kuvia. 670 kuvaa/videota jo hänellä kännykässään. Parissa kuukaudessa ehtinyt aika paljon keräämään kuvamateriaalia.Jan1 kirjoitti:
Kiitos. 😊
Väsähtänyt vanhempi kuva, taidekuva. 💤😃
Isompi muksu kuvaa kännykällään mitä erikoisempia kuvia. 670 kuvaa/videota jo hänellä kännykässään. Parissa kuukaudessa ehtinyt aika paljon keräämään kuvamateriaalia.😊🤗
Mä karkaan ulos kävelylle. On niin mahtava keli, vähän toisin kuin eilen 😅Lillis2020 kirjoitti:
😊🤗
Mä karkaan ulos kävelylle. On niin mahtava keli, vähän toisin kuin eilen 😅Jeps. Täällä vallassa tuulee, kohta suunnataan kohti kotia. Mukavaa käppäilyä. 🤗😃
- Anonyymi
Olen hyvä ja tosi rikas ja komea mies.
Panin muijan siskoo äsken nukkuvan vaimoni vieressä. Sit se heräs ja katto pahana. Muija jos alkaa v*ttuilee niin antaa nyrkin laulaa.- Anonyymi
Sinulla taitaa olla menossa se viimeinen auringonlasku?
AsianVierestä
- Anonyymi
Ei tuu mieleen kukaan palstanainen tuohon tarkoitukseen.
- Anonyymi
Doris 😍
En tunne palstalaisia. Voisitkohan se olla sinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833