Toisenlainen äitipuoli

Anonyymi

Menin miehen kotiin katsomaan ekaa kertaa hänen kersojaan. He ylättyivät kun astuin sisään. Sanoivat että ohhoh, kuka toi on? hämmästyivät kauneuttani ja olemustani, olin heistä kuin missi ja nukke. Ihastelivat että olipa hienoa saada noin upee äiti.
Nyt heidän kaveritkin ovat katelllisia kun näillä on niin kaunis äitipuoli. Olen ylpeä että lapset huomasivat. Myös heidän sukulaiset ovat iahasteellee ja sanoneet että kuka toi on?
On hienoa olla kunis, verrattuna heidän entiseen äitiin. Meillkäy siivooja joka viikko, miehen lapset sotkevat niin paljon.
Mihen kaveritkin ovat ihastuksissaan. Mies on ylpee musta, ja olemme erittäin onnellisia, ei kukaan tule meidän väliin vaikka kuin yrittää. Olisi mulle ottajia, mutta itkekööt mun perään mä en huoli ketään. Tää mun mies on niin rikas etteimun tartte ees töisssä käydä, onneksi, voin vaan olla kotona ja komentaa. Voiko miehen ex muija vaihtaa nimesä takasin entiseen ettei oltas saman nimisiä??? Se ärksyttää et yrittää kaikkensa.

Anbella isabel

2

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menin naisen kotiin katsomaan ekaa kertaa hänen kersojaan. He ylättyivät kun astuin sisään. Sanoivat että ohhoh, kuka toi on? hämmästyivät komeuttani ja olemustani, olin heistä kuin Filmitähti. Ihastelivat että olipa hienoa saada noin upee iskä.
      Nyt heidän kaveritkin ovat katelllisia kun näillä on niin komee isäpuoli. Olen ylpeä että lapset huomasivat. Myös heidän sukulaiset ovat ihastelleet ja sanoneet että kuka toi on?
      On hienoa olla komea, verrattuna heidän entiseen isään juoppoon retkuun. Meillkäy siivooja joka viikko, naisen lapset sotkevat niin paljon.
      naisen kaveritkin ovat ihastuksissaan. Nainen on ylpee musta, ja olemme erittäin onnellisia, ei kukaan tule meidän väliin vaikka kuin yrittää. Olisi mulle ottajia, mutta itkekööt mun perään mä en huoli ketään. Tää mun nainen on niin rikas etteimun tartte ees töisssä käydä, onneksi, voin vaan olla kotona ja loikoilla . Voiko naisen ex ukko vaihtaa autonsa toiseen hävettää että naiseni on ajanut sillä romulla ??? Se ärksyttää et yrittää kaikkensa.

Andre Matson

• Anonyymi

Menin pässin luo katsomaan pieniä pässejä. he yllättyivät kun vein heiniä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe