Ostin plotterin 15 vuotta sitten. Toiminut moitteettomasti koko ajan.
Akku on yhä edelleen uutta vastaavassa kunnossa, ja riittää hyvin minun käytössäni. Talvisin olen sitä ladannut kerran-kaksi, vaikka lataustarvetta ei oikeastaan ole ollut. Näyttö on pieni, mutta kirkas ja riittävän terävä.
Kaiken kaikkiaan erinomainen ja vankka laite, jossa hämmästyttävän hyvä akku. Käytän tätä vanhaa plotteria näyttämään lähialueen.
Isompi alue näkyy 10" näytöllä laitteessa, joka piilottaa tietoa zoomaustasosta riippuen.
Ainoa omituisuus on se, että laite ei enää tiedä päivämäärää eikä kellonaikaa. Liekö joku sisäinen kelloparisto kulahtanut? En taida avata laitetta, koska GPSn näyttämällä ajalla ei ole minulle mitään käytännön merkitystä, ja koska avaaminen voisi huonontaa laitteen tiiveyttä.
GPSmap 276c
Anonyymi
2
114
Vastaukset
- Anonyymi
Laitteesi ei tod. näk. ole enää ymmärtänyt kelloa 6.4.2019 jälkeen. Silloin GPS:n viikkonumerointi meni ympäri ja osa vanhoista laitteista ei enää ymmärrä mikä viikko kyseessä.
- Anonyymi
Ei ole tiennyt päivämäärää eikä kellonaikaa enää moneen vuoteen.
Muuten toiminut moitteettomasti. Eniten ihmetyttää se, että akku on edelleen lähes uuden veroinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219