Onnea Masku. Nyt meilläkin on oikea miljonääri. Lottomiljonääri.
Maskun miljonääri
7
139
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tää kyseisen henkilö olisi vähänkin solidaarinen niin antaisi ainakin osan rahoistaan hyväntekeväisyyteen.
- Anonyymi
Eiköhän nyt tämän miljonäärin kannata pitää matalaa profilia sillä jos jotain laittaa hyvänteväisyyteen niin voi olla varma että sen jälkeen useat yhdistykset ja säätiöt rupeavat pommittaa,
- Anonyymi
Säätiöt ovat niitä pahimpia rahan kerääjiä. Jos joku säätiö saa tietää miljoona voitosta niin aika nopeasti alkaa puhelimet soimaan.
- Anonyymi
Jos voittaisin Lotossa antaisin rahaa eläinsuojeluun.
Kaikki tarvittava on jo hankittu, eikä eläkeläisellä ole mitään suuria unelmia enää.- Anonyymi
Sinähän se oikein hyväntekijä ollisit. Arvostan suuresti tuota mitä olisit tekemässä.
- Anonyymi
Hejppa! Minähän se olin ja kerjäläisten on turha vaivautua. Terveisin Maire.
- Anonyymi
En minä köyhdy, kun annan jollekin muutaman euron. Viimeksi annoin Barselonassa kadulla kerjäävälle miehelle rahaa. Sain hymyn ja kiitokset, mikä parasta itselle hyvän mielen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337