Olen nyt vasta uskaltanut miettiä uudelleen seksuaalisuuttani. Koen siitä aika ajoin häpeää ja en tiedä minne koen kuuluvani. Haluaisin kuulla sinulta, joka olet mahdollisesti "samanlainen" miten olet tullut sinuiksi ja mihin luokittelet itsesi?
Lapsesta asti naisten vaatteet ovat kiihottaneet seksuaalisesti. Koko aikuis ikäni niitä pukenut salassa, yksin nauttiessa. Naistenvaatteet tuntuvat hyvälle, haluan nauttia myös naisena olosta. Se rentouttaa ja avaa sisimmät haluni alistua seksuaalisesti toiselle naiselle. Eli en koe vetoa miehiä kohtaan, mutta haluan toisinaan olla vain hetken nainen. En koe tarvetta muuttaa sukupuoltani, haluan olla myös maskuliininen ja kokisin valtavaa häpeää, jos joku saisi tietää fantasioistani ja pukeutumishaluistani. Olen sinut tämän kanssa muutoin, mutta aina on vaivannut se että "mikä olen" seksuaalisesti. Koen olevani mies täysin, toisinaan nainen hetken ajan.
Seksuaalisuus hukassa
Anonyymi
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
Liittyykö tämä aina kiihottumiseen? Jos joo niin voisiko olla transvestinen fetismi? Vai haluatko olla nainen ja pukeutua naiseksi myös normaalioloissa ja arjen askareissa? Silloin enemmän ehkä transvestisuutta.
- Anonyymi
Se on OK. Monet naiset tykkäävät tästä
- Anonyymi
Olen ihan samanlainen. Olisi kivaa treffailla naisena toista samanlaista. Ilman seksuaalista tarkoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106