Oon 12- vuotias tyttö. Mulla on aurallisia migreenejä, ollut jo muutaman vuoden. Saan migreenin helposti niska- ja hartiaseudun kivuista ja stressistä. Joskus stressaan, että mitä jos saan migreenin ja sitten saan migreenin koska pelkään saavani migreenin :D.
Aurat mulla on joskus vilkkuvia sahalaitoja ja joskus näkökentän puutteita. Pahimmillaan on hävinnyt yli puolet näkökentästä ja siihen päälle vielä ne sahalaitakuviot. Lievässä migreenissä ainoat oireet on päänsärky ja näköhäiriöt, yleensä myös huimaus. Kovassa migreenissä nuo samat ja lisäksi oksettava ja todella heikko olo ja kädet puutuvat. Joskus myös kasvot puutuu. Vielä pahemmassa migreenissä alan unohdella asioita ja sanojen tai lauseiden muodostaminen on todella vaikeaa.
Viimeksi sain migreenin tänään, nyt on jo vähän helpottanut. Olin siis menossa kaverille yöks muiden kavereiden kanssa. Ehdin olla siellä vaan tunnin, niin iski migreenikohtaus ja piti lähteä.
Siinä oli vähän mun migreenikokemuksia. Ois kiva jos joku muukin kertois vähän omia kokemuksiaan, muistuttaako yhtään noita mun migreenejä vai onko ihan erilaisia ja eri tilanteissa :)
Aurallinen migreeni
Anonyymi
2
69
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sä osaat kirjoittaa noin hyvin :D ite oon 19v ja en olisi ikinä osannut kirjoittaa noin hyvin ja oikein.
- Anonyymi
XD oon niin pro
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717