Minun täytyy kertoa positiivisesta asiakaskokemuksesta. Kyseinen yritys on Neotenous. Ostin kyseiseltä yritykseltä muutaman tuotteen ja oli todella nopeaa palvelua. Yrityksen toiminta oli ammattitaitoista. Olen kaivannut tälläista yritystä jo pitkään ja nyt löysin etsimäni. =) Tuossa vielä linkki, josta tilasin tuotteet. https://holvi.com/shop/neotenous/
Peukut Neotenous!
Mahtava kokemus
3
110
Vastaukset
- Anonyymi
ja sen takia piti käydä rekisteröimässä käyttäjänimi? Haiskahtaa mainonnalle.
Täytyykö heti valittaa? On mielestäni normaalia kertoa hyvistä ja huonoista kokemuksista? Anonyymisti kommentointi on sitten ok? Kiitos =)
- Anonyymi
Taidat mainostaa omaa nettikauppaasi. Mainostaminen näillä palstoilla on kiellettyä. Ihan ihmeellistä paskaa tuo kauppa muuten myy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803