Hei!
Olen miettinyt opiskelevani agronomiksi. Haluaisin tietoa agronomeilta. Saatteko helposti töitä ja mitä teette työksenne? Voitte laittaa muutakin tietoa agronomin elämästä, jos pystytte? Netistä ei löydy paljoa tietoa agronomeista, joten kysyn täältä?
Agronomit tänne
6
93
Vastaukset
- Anonyymi
Aika mielenkiintoista tuo, että olet ajatellut opiskella agronimiksi tietämättä mitä agronomit tekevät työkseen.
Mikähän on perustelusi, kun itse työstä ja työn sisällöstä ei ole tietoa?- Anonyymi
kuha ponaparte kirjuuttaa.
- Anonyymi
Tiedän mitä agronomit tekevät. Omistamme maatilan ja haluan sen päälle korkeakoulutuksen tästä alasta. Haluan vain tietää ylipäätään alasta enemmän. Haluan myös tietää, saako helposti koulutuksen tasoista työtä?
- Anonyymi
Agronomin opinnoilla voi tehdä niin monipuolisesti työtä, että sen takia kyselen. Olkaa vaan hiljaa, jos ei ole järkevää sanottavaa.
- Anonyymi
on se sellaasta , sano ponaparte .
- Anonyymi
Ole vaan hiljaa, kun et osaa edes Bonapartea kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249