Yhtenä vaihtoehtona on harkinnassa otsikon kulkine kevyeen yksityiskäyttöön, mieluummin Euro 6 kuin Euro 5 vuosilta, mutta en ole sen paremmin tullut seuranneeksi noiden mallien dieselkehitystä / konevaihtoehja.
Melko usein näkee jotakin 102-heppaista nuhapumppua. Mikähän noista dieselistä olisi suositeltava, eli mekaanisesti kestävempi vaihtoehto.
Pikaisesti nettiahkuja tehdessäni tuli melko suuri kirjo koppeja ja usein jopa 250tk - 350tk ajettuja joista osa / monikin oli kuitenkin ulkoisesti todella siistin näköisessä tikissä. Osa alle ilmoitettu 200tk, toivoen kilsojen olevan todellisia.
Noin yleisesti ottaen, käytetyn pakun hankinta on melko haasteellista, sillä suurin osa tulee tietty yrityskäytöstä ja käyttöolosuhteet ovat hyvin vaihtelevia, eikä nuo nykyiset Long Life "huollot" ole todelllakaan plussaa, automerkistä riippumatta.
Vaikutan keskeisemmässä EU:ssa, eli hintataso ilmeisesti hieman maltillisempi kuin Suomessa, eli laitoin kokeeksi hakuun kulkineet alle 10 000 euroa.
Uusista PSA:n pakuista paikallinen edustaja tajosi taannoin pyytämättä 24-32% alennusta listahinnasta ja optioista 50%, eli joidenkin käytettyjen hinta vs. uuden hinta vatii harkintaa sekin.
Ps. VW:n dieselgatesta ei sitten kannata kennekään innostua julistamaan, se on hyvin tiedossa ;-)
Transportteri T5, millä koneella?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106