Hakusessa olisi laite joka pitäisi pakarat paremmin erillään.
Portti olisi kutsuvammin auki. Nakuillan vietossa.
Onko suosituksia ja pidittekö itse.
Pakarat erilleen
26
966
Vastaukset
- Anonyymi
Pistä riippa kivi kinttuun ja hyppää jorpakkoon hönö
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Musta on kiva että ihmiset on kiinnostuneita ja kommentoivat.
Idiootti
- Anonyymi
Ei se mene niin. Pakarat ovat kauneimmillaan juurikin luonnollisessa asennossa yhdessä. Niiden raotus on sitä itseään, ja nautinnollista.
- Anonyymi
Ihan omilla kätösilläni voin raotella jos käsketään näyttää mitä on tarjolla.
- Anonyymi
Ai kurkkasit taas alapäähäs hajuko herätti kiinnostuksesi.
- Anonyymi
Oliko kirjassa "O:n tarina" joku tuollainen levittäjä?
Olli Kujasen ja Kullervo Pellisen tarinassa oli muuten Sorvankylän juhlapaikassa omituinen levysoitin. Siinä oli huonoa musiikkia varten levynhävittäjä.
kynä.M kirjoitti:
Olli Kujasen ja Kullervo Pellisen tarinassa oli muuten Sorvankylän juhlapaikassa omituinen levysoitin. Siinä oli huonoa musiikkia varten levynhävittäjä.
Siis mekaaninen soitin?
- Anonyymi
kynä.M kirjoitti:
Munansaannoksia... 😁
Minusta nainen on kaikkein kauneimmillaan, kun hän levittää sievillä sormillaan suloisia häpyhuuliaan niin auki, että ihana emätinkin näkyy. Sopii myös ihan erilliseksi asiaksi. Mies tukitsee sen aina suunnattomaksi ystävällisyydeksi ja myötämielisyydeksi.
Ja nainen voi tuntea täydellisesti, mitä on olla ihailtu. 🌹Äääh ja lääh, kyllä naiset osaavat olla ihania, myös he jotka eivät vielä osaa arvostaa itseään. Rohkeasti vain suloistakin suloisempi vittu esille mitä moninaisimmissa tilanteissa. 🌹
kynä.M kirjoitti:
Äääh ja lääh, kyllä naiset osaavat olla ihania, myös he jotka eivät vielä osaa arvostaa itseään. Rohkeasti vain suloistakin suloisempi vittu esille mitä moninaisimmissa tilanteissa. 🌹
Omasta kirjoituksestani tuli mieleeni vuosikymmenten takaa, kuinka itämaisen kirjallisuuden professori Armas Salonen kuvasi tuhansia vuosia vanhan akkadilasen nuolenpäätaulun sisältöä. Siinä ruhtinatar ja ruhtinas olivat ryhtymässä lemmenleikkeihin. Nainen kuvaili vittuansa sanoin, jotka eivät jättäneet pienintäkään epäilystä oman arvostuksen puutteesta.
En enää muista sanamuotoa, mutta ylitsevuotava tunnelma jäi. Salonen ei rohjennut ajan ujostelevan tyyliin edes kertoa taulun mehevimpiä kohtia, vaan suositteli tutustumista itse tauluun.
Kun tytöt näytätte sulovittuanne, teille on esimerkki jo vuosituhanten takaa. 🌹- Anonyymi
Ai sun kaveriksiko ei kiinnosta viihdy ihan yksinäs.
- Anonyymi
Kinesioteipillä..
- Anonyymi
Toimii
- Anonyymi
Keppi pakaroiden väliin.
- Anonyymi
Keppi vai heppi?
- Anonyymi
Teipillä olen nostanut pakaroita , tuntuu erilaiselta jopa hyvältä . Dildolla anaaliin 8cm hal, mutta ilman on hyvä . Olen mies 48v.
- Anonyymi
Anustappi avaa hyvin ja näyttää hyvälle ja tietää, että se reikä on tarjolla käytettäväksi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465497Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662018Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens801142Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53971- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758