Virtuaalikakkua olkaa hyvä!

Aleksi40

Kauhee tuhatnicki Aleksi tarjoaa aprillipäivänkunniaksi lukijoilleen synttärikakkua. Olkaa hyvä...
Puhallettavana 45 kynttilää!!!!!

Nuorempana odotti synttäreitä innolla, nykyään ne tulevat liian nopeasti. Mikäs tässä maailmassa on, onko kenelläkään muulla tunne, että aika kulkee entistä nopeammin, vai onko kyseessä vain se, että nykyään yksi vuosi on vain hieman yli 2% eletystä elämästä kun esimerkiksi lapsena, jolloin vuodet tuntuvat paljon pdemmältä, yksi vuosi oli 20% elämästä.;-O

No, 5 vuotta ja sitä ollaan 50-vuotiaita. Mitähän 5 millin sängestä on silloin jäljellä? :-)

Ei oo muuten aprillisilliä kakussa!

15

1188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaa, vanhenemisen johdosta ;)
      Ei vaan, Onnittelut ja hauskaa synttäripäivää!
      Sä olet tainnut foton vaihtaa.. parempi kuin muistaakseni aiempi.. jotenkin rennompi ja sexympi.
      Kiitos kakusta :-)

• Iiris

Saat täten huomionosoitukseni. Täytin itse juuri äsken saman lukeman ja jos sitkeähenkisiä ollaan, voi yhtä paljon olla elämää edessä. Jutellaan sitten tuolla 80 palstoilla. Mukavaa syntymän muistopäivää.

• mirham
        Iiris kirjoitti:

Saat täten huomionosoitukseni. Täytin itse juuri äsken saman lukeman ja jos sitkeähenkisiä ollaan, voi yhtä paljon olla elämää edessä. Jutellaan sitten tuolla 80 palstoilla. Mukavaa syntymän muistopäivää.

Totta on että mitä enemmän ikää tulee sitä nopeammin tuntuu aika kuluvan....!

• TurhaCe

"There's nothing you can do that can't be done
      Nothing you can sing that can't be sung
      Nothing you can say but you can learn how to play the game
      It's easy

There's nothing you can make that can't be made
      No one you can save that can't be saved
      Nothing you can do but you can learn how to be you in time
      It's easy

All you need is love
      All you need is love
      All you need is love, love
      Love is all you need"

[by The Beatles]

*Ojentaa kortin* Onnea !! vaikka tämä oli varmasti kyllä aprillipila, näytät ihan 28 vuotiaalta ;D

http://michelesworld.net/dmm2/frog/postcard/finish11.jpg

• TurhaGe

• YliKypsä

*laulaa* paljon onnea vaan,paljon onnea .....:)

samassa veneessä sitä ollaan,mittarini värähti muutama viikko sitten kyseisen lukeman.

Sanovat että kun (nainen) täyttää 45, alkaa alamäki niin että tukka tulee putkena perässä.Joka aamu odatan hetkeä kun katson ensikertaa peiliin.Että joko se alamäki näkyy.Mutta ei, sieltä näkyy vaan tyytyväinen naama.

On totta että aika kulkee entistä nopeammin, sen huomaa siitä että juuri kun saa edellisen joulun joulusiivot valmiiksi, onkin taas joulu.
      Tai siitä kun en millään voi käsittää miten minulla, nuorella ihmisellä voi olla jo aikuisia lapsia.
      Onkohan kohdallani käynyt niin, että olen joutunut johonkin aikarattaaseen ja aika jolloin sain tai kasvatin näitä lapsia on deletoitunut mielestäni pois?- ei sitä muuten voi käsittäää:)

• Bambse

Ei vaan.... Onneksi olkoon!!! Hyvä kuukausi syntyä ;)

Niinhän se on, että aika rientää kun on mukavaa! Sitä täytyy ihmetellä, että miten voi toi lapsukainen olla jo niin iso?? Ite oon vielä niin pirskatin nuari!!!

Kyllä kai tässä on vielä vainka kuinka paljon edessä? Jos täytyy olla hiukan ripeempi, että ehtii kaikki toiveensa toteuttaa? Turha harkinta joutaa nurkkaan!

• blue-velvets

Sua ei tarvii, sitt viedä enää,
      neuvolaan rokotettavaks :DD

Tää mansikkakakku, onkin hyväääää!
      Saanko ottaa, toisen palan?.

Kuvan perusteella, kaikki 5 millii,
      on tallessa, vielä viidenkin vuoden päästä ;))

Hyvää Synttäripäivää ;)))

• Amans

Tuhatnicki Aleksi, iloista ja onnellista synttäripäivää sinulle! Kiitos kakusta, onnistuitko puhaltamaan kaikki kynttilät sammuksiin ;)

• samanikäinen

Onnittelut ja osanottoni! Tiedän tunteen. Ja kyllä - vuodet vierivät nykyään nopeammin....
      sille emme voi mitään, mutta voimme yrittää ottaa ilon irti jokaisesta päivästä! Elämäniloa ja positiivisia ajatuksia sinulle!

• japanitar *

pitkää ikää..*laulaa*... Vuodet menevät liian lujaa eteenpäin, joten nauti jokaisesta hetkestä!!
      Kiva aika syntyä:)))

• PalNia

Olet aikaisin aloittanut juhlimisen, mikäs siinä. Sinulla on meille iltaan tuleville jotain muutakin kuin kahvetta&kakkua.;)))
      Nuorempana kaikki muutkin asiat olivat niin uusia ja ihmeellisiä. Nykyisin menee useat asiat opitun toistoina, mutta hyvä niinkin.... näin viisastuneena.;))

Lainaan sinulle kirjoitettuja sanoja....

Päivänsankari

Minä rak....sinua kun naurat
      Minä rak....sinua kun olet surullinen
      Minä rak....sinua kun kiusoittelet
      Minä rak....sinua kun hassuttelet
      Minä rak....sinua kun olet totinen
      Mutta syy miksi minä rak....sinua
      on
      koska sinä olet sinä.

ONNEA ja Kaikkea Hyvää Päivääsi;))))

• Aleksi40

PUUUHHHH!! *puhaltaa kynttilät sammuksiin*

Kiitos ystävät, kyllä tähän uuteen olotilaan tottuu, onhan tässä loppuelämä edessä. Kohta otan repun ja pakkaan siihen muutaman pullon siideriä ja lähden "kartsalle" ihan vanhaan malliin. Aamulla on tukka kipee??? ei vaan, vanhemmiten sitä juhlii sivistyneesti.

• Lämmin halaus ja suukkoja :)

• ell

En pannut lahjaa pakettiin.

Kas asia on niin:

ei onnea voi kääriä

niin valtavia määriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe