Onko kokemuksia tästä

Anonyymi

Tälläinen asia mietityttää että joskus kun asuin kämppiksen kanssa ensimmäisessä omassa kodissa ja olin sinkku ja olen bi seksuaalinen , ja kämppiksellä oli paljon kavereita joita kävi usein ja jäi yöksi viikonloppuna. Niin olin huomannut jo aikaisemmin että yksi tyttö aina vilkuili ja ihan tuijotti minua jatkuvasti ja tuli samaan aikaan tupakalle rapun ulkopuolelle ja aina istui ihan viereen ja itse menin kauemmas kun tiesin että hän on varattu. Mutta itsepäinen tyttö ja tuli edelleen lähemmäs joten kysyin mikä on homman nimi ja hän vastasi että hän tykkää minusta kovasti että olen todella hyvännäköinen ja sanoi suoraan että haluaa olla kanssani intiimisti ei mitään sen vakavampaa. Sitten hän tuli suuni eteen ja suutelimme hetken, mutta en koskaan ole varattujen kanssa tehnyt mitään koska en halua loukata ketään joten sanoin vain että jos joskus satut eroamaan niin tule uudestaan käymään. Ja kysyin vielä että oliko hän bi niin ei ole ennen tuntenut naisia kohtaan mitään ja parisuhteessa kaikki hyvin. Sitä jäin miettimään aika paljon. Ja tämän jälkeen on tullut muitakin naisia jotka ovat heteroja mutta haluaisivat olla kanssani että kokevat että olen todella puoleensa vetävä ja joku sanoi jopa komea naiseksi😬

Onko muilla ollut vastaavaa🙂

1

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi kiva kuulla, millainen tyyli sinulla on, ei ole nimittäin harvinaista että heteronaiset ihastuvat poikamaisiin naisiin, harvemmin naisellisiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe