Minua alkaa usein pierettämään hierojalla käydessä. Onhan se hiukan noloa, kun vatsallaan maatessa pääsee oikein kunnon päräys. Yleensä hierojat eivät tähän reagoi, mutta eräs naishieroja lopetti session kesken, kun jo toisen kerran pieraisin pitkän ja tujun pöräyksen. Onko muille sattunut vastaavaa..?
Piereskely hierojalla
2
531
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on sopimus hierojan kanssa, kun huudan huomio, hän juoksee toiseen huoneeseen ja voin vapaasti pieraista.
Pako on työaikaa ja vähän aikaa saa toki tuuletellakin huonetta.
On totta että mun laukaukset ovat superlöyhkää!- Anonyymi
Piereminen on sangen luonnollinen tapa keholle hengittää toisesta päästä. Turha siitä tehdä numeroa - edes hieronnassa. Hierojakin piereskelee siinä hieroessaan, mutta harvemmin siitä ilmoittaa asiakkaalle saati poistuisi huoneesta päästämään ilmat toisaalla. Pieru lisää hyvän olon tunnetta ja laukaisee kehon paine-tiloja. Pieru haisee vain niillä, jotka syövät ja juovat epäterveellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076