Kaksitahtisten moottoreiden kampikammioihin pitäisi porata ja ruuvata asiaan sopivat, vähän kuin rasvanippaa muistuttavat liittimet, joista pystyisi puristuspainemittarilla mittaamaan kampikammiopaineet. Näkyisi helposti, vuotaako stefat, vaiko eikö.
Tasaiset kampikammiopaineethan on yhtä tärkeitä, kuin puristuspaineetkin, eikä tartteisi turhaan purkaa jos stefat onkin kunnossa.
Moottoreiden kampikammioihin
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096