Anastacian uusin levy on aivan huippu!Siitä päivästä lähtien kun ostin tämän levyn en ole kuunnellut mitään muuta,ihanastí tulee se konsertti mieleen kun näitä biisejä kuuntelee:)Heavy on my heart on varsinki ihanan koskettava kappale,huomasin että Anastacia oli itteki melkein tippa linssissä kun laulo tätä...Voi kunpa Anastacia tulis vielä joskus Suomeen keikalle...
Anastacialla hyvää musaa!!!
4
803
Vastaukset
- Nimetön
Siis oon täysin samaa mieltä et Anastacia on aivan kurko!!!mäkin ostin cd:n ja nyt se on suunnilleen puhki kuunneltu.Kun menin konserttiin(joo olin myös siellä :])olin vähän että "anastacia...ääh..no joo..." mut kun tulin pois niin ihan fiilareissa menin ostaa sen levyn!ja kylä kannatti!!aivan mainioita biisejä ja oli muuten ihan helvetin hyvä show!:D
- freakydeaky
yhdyn samaan!Anastacia todellakin rokkaa!Toivottavasti se tulee vielä joskus Suomeen konsertoimaan!Keikka räjäytti tajunnan xD
- Anastacia-Fani 4-ewer!!!...
Olitko sinäkin siellä konsertissa,hesassa?minä päivänä?mä olin torstaina 10.3.05...mailaa mulle pliis!!!
- Anastacia
Jep!! Oon samaa mieltä! Anastacialla on ihan huippu ja persoonallinen ääni. Kuuntelen tässä just Anastacian jukeboxii samalla. ;)
Se ei oo onneks mikää Britney2 tai jotai sellasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358