Isosisko pilaa elämäni

Aloitetaan tällä että olen 15v poika ja mun isosisko on 17v. Vaikka se on jo kohta aikuinen niin se on silti lapsellinen, valehtelija, laiska ja aina vihainen.

LAPSELLINEN
Aloitetaan tällä että se valittaa kaikesta äidille ja rupee itkemään jos sitä sattuu ( eli tarkotan sitä et jos vahingossa tönäsen sitä niin se lähtee heti valittaa äidille.)

VALEHTELIJA
Valehtelee että oon puhunut sille rumia ja jos olen vahingossa tönässy sitä tai jotain niin se liioittelee sitä asiaa.

LAISKA
Koko talo on sotkuinen sen takia Ja äiti ei tee asialle mitään. Sen huone on ollut sotkuinen 5 vuotta. sen takia se nukkuu äidin vieressä koska valittaa siitä että sen huone on niin sotkuinen. Välillä se jättää astioita olohuoneeseen että äiti luulisi niitä astioita mun käyttämiksi.

VIHAINEN
se aina puhuu mulle vihaisesti mutta äidille aina normaalisti. Ja aina kun ollaan jossain vierailussa niin silloin se puhuu mulle kiltisti.

Olenko minä liian herkkä vai oletteko tekin samaa mieltä??

3

1322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu sun sisko on perseestä otan osaa

• Anonyymi

Tuollaisia naisia on. Kaksi ensimmäistä menee samaan valehteluun. Sinun pitää puhua äidillesi suoraan ja tarvittaessa tukea häntä. Äitisi nimittäin voi antaa periksi siskollesi, koska se on vähimmän vaivan tie (jolloin siskosi tietenkin voittaa).

Samaa on edessä työelämässä aikuisena (äitisi on silloin esimiehesi ja sisaresi kollegasi), joten nyt sinulla on hyvä mahdollisuus treenata tulevaa varten. Jos äitisi jatkaa hänen suosimistaan, vaikka miten yritätä, muutat pois kotoa.

• Anonyymi

Mun iso siskot vei minunkin joululahjat lahjat toi isoveli veljet on mulle tosi rakkaita ne ei koskaa kiusannu mua isosiskot oli tosi ilkeitä hakkasi ja haukku nykyää kumpaakin on alkoholisteja ei olla enää missää tekemisissä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe