Ärsyttää paikallinen maakunnan kauppa.. Niin pieni, hyllyt tyhjinä ja nyt koko ajan asiakkaita täynnä ja vain 1 kassa yrittää palvella.. Varma korona jos ei muualta saa! Voisko mökkiläset ohjata vaikka Hyrskälle kauppaan?!
kauppa täynnä koko ajan..
3
170
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva marketti ois muuten, mut pullo automaatti! Sen valinnassa on epäonnistuttu totaalisesti. Ryöstää asiakkaan tölkit. Ja vien tölkki i taatusti jatkossa toiseen kauppaan
- Anonyymi
Mökkiläisten kiinteistöverot kelpaa ja oiskohan syytä kelvata kauppaeurotkin. Kunta häviää muutenkin kohta kartalta jos paikallisten asenne on tuo.
Minä olen löytänyt kaikki tarvitsemani ruokatarvikkeet S-marketista, sekä sellaisia tuotteita joita en aikaisemmin ole kokeillut. Ajele vaan itse Hyrylle.
Joutilaana uuninpankkoilijana voit alkaa valmistaa maskeja. Jaat niitä kaupannurkalla pelottaville mökkiläisille. - Anonyymi
Eikös se ole hyvä,että kauppa täynnä asiakkaita,säilyy kauppa siellä.Itse kävin usein,vaikka en asunu paikkakunnalla,oli hyvä kauppa.Nykyään matkaa monta sataa kilometriä,siksi en enää käy-ei ole asiaa sinne suuntaan enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106