Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 13
Jouko Pihon v. 2013 saama sanoma Suomen johtajuudesta
Sain v. 2013 sisimpääni sanat: "You are the leader of Finland (Sinä olet Suomen johtaja).”
Julkaisin tämän sanoman v. 2013 Uuden Suomen Puheenvuorossa, mutta en muistaakseni muualla.
Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 13
6
258
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Piho jokin JOHTAJA on, niin säälittävän valheen ja narsismin asioissa.
Ja karvaaseen loppuunsa saakka hän kuvittelee kaikkia sanoja ja muita unia ja sellaisia joksikin Jumalan profioiksi? Niillä hän koettaa pönkittää omaa uskotteluaan ja illussioitaan .... utopiaa Suuresta Jouko Pihosta- Suuressa Tehtävässä -....
Tuollaisia kutsutaan Messias-syndroomaksi, ja ne nousevat päästä... joka... - Anonyymi
"Tyypillisiä skitsofreniaan liittyviä aistiharhoja ovat kuuloharhat
eli henkilö voi esimerkiksi kuulla Jumalan
puhuvan hänelle. "
Uskonnollisten harhaluulojen hoito kognitiivisessa psykoterapiassa
Kinnunen, Virpi - Anonyymi
Jouko Piho on väärä profeetta. Hän on jäänyt toistuvasti kiinni monista väärin toteutuneista profetoista.
Nyt hän julkaiseen itseään koskevan väärän profetia, että hän olisi Suomen johtaja. Hänellä ei näytä olevan enää oikeaa käsitystä todellisuudesta. Voi tuota mies parkaa. - Anonyymi
Pihon pitäisi lopettaa ainakin nuo Trump profetiat. Trump ei tule enää koskaan olemaan presidentti. Sen tajuaa jo lapsikin.
- Anonyymi
Niin on.
Piho on oikein pilottiesimerkki siitä, MITÄ ja MITEN voi käydä, kun ihminen EKSYY?
Ja luulee kaikkia kymmeniä ja satoja "profetioita" muka JUmalan antamiksi??
Kun ei ole itse raittiilla paikalla. Ja siksi ei voi EROTTAA aito Pyhän hengen vaikutusta.
Piho on Suomen pahimipia eksyttäjätahoja.
Mutta Luojan kiitos- vain kourallinen hänen fanejaan on mukana!!!
Suuri osa tervenhenkisistä ja Raamattuun sitoutuivista uskovista on jo kauan nähnyt sen harhan, johan Piho parka on suistunut.
Ja seurantaa on tehty yli 40 vuotta. 1980-luvusta lähtein kun PIhon harharetki alkoi.
Se liittyi haureellisuuteen. Vaimon hylkäämiseen, "blondien" ihastuksen tähden.
(Piho on itse niistä kirjoittanut.)
Ei ihme, että Raamattu sanoo: Haureuden henki on eksyttäväinen! (Etsikää te laiskat se Raamatusat...!)
Mutta, niinkuin oli vääräbn profeetan - Hananjan kohtalo - oikean profeetta Jeremian aikana ) hän kuoli)´ - niin Jumala ei käsittele silkkihansikkailka nuitä , jotka TOISIA eksyttävät!! - Anonyymi
23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244