Sieppi kuitenkin myöntää videolla sängyssä maatessaan, että aamuisin hän kokee paineita olla jo aikaisin tekemässä asioita, sillä niin monet muut näyttävät tekevän somen perusteella.
– En ole mikään aamuihminen, ja sitten näen ihmisiä, jotka ovat käyneet jo aamulenkillä ja uimassa. Heillä on hyvä fiilis, ja itse vasta heräilen ja mietin, että pitäisikö munkin, vaikka siellä ensinäkin sataa vettä.
– Että onko se OK välillä ottaa keksikuppi ja pari keksiä, kunnes huomaa sen olevan tyhjä? Mun mielestä se on välillä sallittua, mutta samaan aikaan kokee painetta siitä, että pitäisi olla jossain muualla, missikaunotar pohtii.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006557409.html
Siepon pohdintoja. Osa 1
Anonyymi
3
89
Vastaukset
- Anonyymi
Sara oppii vielä että iltaihmisen ei kannatta matkia aamuihmistä. Mitä tulee napostelun määrään niin siinä on mittanauha hyvä apuväline. Ja tärkein mittailun kohde on lantio. Suomessa on jo ihan liikaa paksuperseisiä naisia.
- Anonyymi
No on ne ongelmat sometähdilläkin sitten.
Ensin tulee sormi kipeäksi somettamisesta ja sitten pitäisi käydä uimassa
ja lenkilläkin vaikka siellä ensinäkin sataa vettä.
Parempi vaan pieraista ja kääntää kylkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164