Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 14

Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 14

Jouko Pihon 15.4.2016 näkemä uni presidentti Svinhufvudin viiksistä

Näin 15.4.2016 unta, että minulla oli samanlaiset muhkeat viikset kuin presidentti Svinhufvudilla. En halunnut kuitenkaan näyttää Ukko-Pekalta ja pyysin parturia leikkaamaan viikseni toisen mallisiksi. Sanoin vielä näin: ”En halua näyttää presidentti Svinhufvudilta, haluan näyttää presidentti Piholta.”

8

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi Jouko, miltä näyttäisi, jos minä kirjoittaisin minulle sanottuja asioita, tai miten kukakin on minua kehunut?
      Omille sivuille, mutta vielä tännekin? Omaa kunniaasiko haet? Omaa nimeäsikö haluat nostaa? Johannes kastajalta kun kysyttiin kuka hän oli, hän vastasi nöyrästi, että huutavan ääni erämaassa.
      Jeesus sanoi että ottakaa minusta vaari, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä.
      Jokseenkin tuntuu, että et sovi samaan kaavaan?

• Anonyymi

Jouko on ihan hyvä kilpailija minulle, ehkäpä jopa se toinen meistä profeetoista.
      T.Suomen profeetta.

• Anonyymi

Vai olet sinä olevinasi oikein Suomen profeetta? Uskotko todella, että Suomen profeetan tehtävä on julistautua profeetaksi täällä?
        Minä tulen näkemään sinut tuomiopäivänä viimeistään. Nythän sinun ei tarvitse sitä ajatella.
        Profeetalla on kilpailijanaan paholainen. Muut ihmiset ovat taustalla ja seuraavat.
        Tosiaankin, missä profeetta on, siellä on myös paholainen, joka ryntää profeettaan kiinni, ja toisaalla puhuu "hänen suullaan".
        En olisi uskonut raamatun ennustusten käyvän toteen nykyäänkin näinä päivinä. Nyt saan sen havaita, sekä sen, miten siinä kirjassa puhutaan profeetoista.
        Sama asia on shamaani. Yksi näistä aavisteli jotain Putinista (lohikäärme), mutta shamaani oli todennäköisesti luonteeltaan koira, jolla vahva usko. Ei ollut varuillaan.

PS. onko Piho syntynyt kukon vuonna? Jos, niin kuuluu samaan luultavasti sarjaan, kuin sekin, joka tatuoitti takamukseensa tekstin jonka mukaan se on kaupungin kaunein. Saman eläinmerkin alla oleva mies (kukko-leijona) teki sikamessias teoksen, jonka jutun jo tiedättekin, jotka olette lukeneet. Kukko on kissan nk. vihollisluonne.

Rukoilkaa kristityt. Minulla on hankalaa. Luulisi teidän sen jo tietävän. Mutta ehkä se kuuluu tehtävääni. Yritän kestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai olet sinä olevinasi oikein Suomen profeetta? Uskotko todella, että Suomen profeetan tehtävä on julistautua profeetaksi täällä?
        Minä tulen näkemään sinut tuomiopäivänä viimeistään. Nythän sinun ei tarvitse sitä ajatella.
        Profeetalla on kilpailijanaan paholainen. Muut ihmiset ovat taustalla ja seuraavat.
        Tosiaankin, missä profeetta on, siellä on myös paholainen, joka ryntää profeettaan kiinni, ja toisaalla puhuu "hänen suullaan".
        En olisi uskonut raamatun ennustusten käyvän toteen nykyäänkin näinä päivinä. Nyt saan sen havaita, sekä sen, miten siinä kirjassa puhutaan profeetoista.
        Sama asia on shamaani. Yksi näistä aavisteli jotain Putinista (lohikäärme), mutta shamaani oli todennäköisesti luonteeltaan koira, jolla vahva usko. Ei ollut varuillaan.

PS. onko Piho syntynyt kukon vuonna? Jos, niin kuuluu samaan luultavasti sarjaan, kuin sekin, joka tatuoitti takamukseensa tekstin jonka mukaan se on kaupungin kaunein. Saman eläinmerkin alla oleva mies (kukko-leijona) teki sikamessias teoksen, jonka jutun jo tiedättekin, jotka olette lukeneet. Kukko on kissan nk. vihollisluonne.

Rukoilkaa kristityt. Minulla on hankalaa. Luulisi teidän sen jo tietävän. Mutta ehkä se kuuluu tehtävääni. Yritän kestää.

Olen mikä olen.
        En usko tehtäväkseni tuota julistautumista, mutta asiat menevät kuten menevät ja me pelaamme tätä peliä kuten pelaamme, niin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mikä olen.
        En usko tehtäväkseni tuota julistautumista, mutta asiat menevät kuten menevät ja me pelaamme tätä peliä kuten pelaamme, niin se on.

"Olen mikä olen."
        "me pelaamme tätä peliä kuten pelaamme,"

Ei kuulosta profeetalta, vaan joltain muulta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olen mikä olen."
        "me pelaamme tätä peliä kuten pelaamme,"

Ei kuulosta profeetalta, vaan joltain muulta...

Ja korvasyyhyynkö pitäisi saarnata?
        Vai pitäisikö heitellä pelkkiä lainauksia ja jakeita raamatusta?

• Anonyymi

Miten sairasta tuollainen Pihon itsensä kehuminen on? !!
      Ei ihme, ettei ihmiset löydä tervettä uskoa sen kaiken keskellä mitä kristikunnan hullutukset ovat. Ja Pihon mainostemput!

Oksettavaa!!!

• Anonyymi

niin on oksettavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2033
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe