Mercury 20hp -91 kippi

Anonyymi

Olen kokematon Mercuryn omistaja ja pari asiaa askarruttaa. Onko niin, että kyseisen mallin kippi toimii vain vaihteen ollessa kytkettynä eteen? Hankaloittaa rantautumista mataliin rantoihin. Entä onko moottorissa ollenkaan matalan veden asentoa? Asiantuntijat kertokaa, kiitos.

3

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmeisesti vanhempaa vuosikertaa kone ja siinä kone nousee ainoastaan vaihde eteen kytkettynä. Matalan veden asentoa ei ole. Systeemi on hyvä, kun ajetaan tukin ym. yli täydellä vauhdilla. Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon.

• Anonyymi

Oli näköjään 91 mulla15hv 08 siinä sama juttu.

• Anonyymi

Minulla oli -88 mallinen Mariner 20, Mercuryn sisarkone. Ainoa ero jonka löysin Merkkuriin nähden oli vaihteen käyttö joka Merkkurissa oli ohjausvarressa kierrettävän kaasun yhteydessä. Marinerissa vaihde oli edestä katsottuna vasemmalla sivulla. Itseäni miellytti Marinerin ratkaisu enemmän, ehkä syystä että edellisissä koneissani oli myös vastaava ratkaisu.
      Kyllä siitä Merkkurissa pitäisi olla matalanveden asento, ainakin Marinerin käsiohjausversiossa oli. Löytyy edestä katsottuna vasemmalt sivulta, alhaalta kiinnitystelineestä.
      Mikäli kone on alkuperäinen kaukosäätöversio, ( ei siis ollenkaan käsiohjausvartta) voi hyvinkin olla ettei matalan veden tukea ole asennettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe