Kun tämä Suomessa tapahtuis, niin tulisko toisiin ajatuksiin, vaikka valehtelun esimerkkinä on esiintynyt Sauli Niinistökin !?
Haavisto kannattaa väkivaltaa mielenosoituksiin, jenkki kaksimielisenä outoa !?
4
190
Vastaukset
- Anonyymi
Joo joo, Abrahamm, joo joo.
Ikävää, että teitä kommareita on Suomessa enää muutamia tuhansia, mutta koeta jaksaa.- Anonyymi
Voi Natsiparka,kun et nää puutpimmälle, pysy vaan siinä Risto Rytin rotusopimuksessa Yhdysvaltain ja valehtelia Sauli Niinistön kanssa, tai opettele edes jotain historiasta ja kuka teki mitä ja milloin ,tietoa on !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Natsiparka,kun et nää puutpimmälle, pysy vaan siinä Risto Rytin rotusopimuksessa Yhdysvaltain ja valehtelia Sauli Niinistön kanssa, tai opettele edes jotain historiasta ja kuka teki mitä ja milloin ,tietoa on !?
Juu lue sinä vaan historiaa. Jotain muutakin historiaa kuin Putlerin kirjoittamaa.
- Anonyymi
Aloittaja on tuttu kommentaattori Pietarin trollitehtaasta. Hänet tunnetaan hyvin samoin hänen työtoverinsa.
Heidän päätehtävänsä on aiheuttaa sekaannusta ja riitaa suomalaisten keskuuteen jotta sitten sopivana hetkenä Putin voi lähettää sotajoukkonsa tänne pelastamaan maa kaaokselta. Kuten tapahtui Ukrainassa ja on tapahtunut Tsetseniassa ja Georgiassa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058277- 1125784
- 565266
- 2895216
- 783871
- 583051
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501