Moikka ihmiaet! Olen 11-vuotias huumorintajunen nuori naisenalku!
Törmäsin useita vuosia sitten yleiseen ongelmaan. Kaikki alkoi aurinkoinen päivä, kun olin tallilla.
Ihastuin ensi silmäyksellä hevosiin ja nyt ilman niitä en edes pärjäisi! Olen harrastanut
6 pitkää, mutta ihanaa vuotta ratsastusta. Seitsemäs vuosi käynnissä. Itse haluan hevosen, ponin.
Tiedän joitakin sairauksia, väristyksiä, mitä näitä on. Omistamme maatilan, sillä isä on viljelijä.
Tulen köyhästä sekä, että samalla rikkaasta. Omistamme paljon peltoa ja keskikokoisen navetan.
Navetta vaatisi kunnostusta. Pohjana mulla on hevoselle 500, mutta se ei riitä mihinkään.
Isäni ei hevosista oikein piittaa, mutta on alkanut lämmetä! Mistä saisin lisää rahaa?
Yritän ainakin myydä Schleich -Tavaroita, jotka olen itse tehnyt. Olisinko valmis omaan poniin,
15-Vuotiaana vai jo.. Rahaa menee kuitenkin tonneittain. Lääkärikulut, tarvikkeet, osto, talli, laidun. Jne ymmärrätte varmaan. Muut hevoshullut anteeksi, mutta en halua teidän kommentteja, että
mie haluisin kanssa oman.
Pulassa oleva hevoshullu!
Anonyymi
1
149
Vastaukset
- Anonyymi
Mä sain paljon rahaa poimimalla hilloja. Kannattaa tarjota apua esim. lumitöissä ja pyytää niistä rahaa palkaksi. Lapsia vahtimalla voi ansaita rahaa...mieti erinlaisia tapoja
ansaita rahaa!Kyllä sää vielä saat ne rahat kokoon ja oman hevosen!!
T.Arabiratsastaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106